Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Har du redusert batterikapasitet?

Startet av HåkonE, tirsdag 14. oktober 2014, klokken 09:54

« forrige - neste »

BMW850

P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

ew

P85 Dragon: Verdens første serieproduserte flygende elbil.
Model 3 LR AWD - 25. mars 2019
Model S 85 - 24. juni 2014 [Solgt]

Car-El

#77
"D" for dummy. Bil uten motor og batteri. Bare for utstilling.
Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

torav

Det blir utrolig spennende å følge med neste uke! Hører at det vil bli offentlig neste uke at man kommer med Speed Assist og Lane Departure Warning på bilene som produseres nå.
Model S85, rød, beige skinn, tech, pano, luft, lyd, park, levert 26. Juni 2014
Model S85D, grå, grå skinn, tech, pano, dobbeltlader, levert april 2015

TRM

"Something else" kunne med fordel vært en ny browser! Den nåværende er så treg at den aldri blir brukt...
- Å bestille Tesla er som å spille "Joker Nord" -

TMX100D MY18
TM3P        MY19 - solgt
Leaf           MY15 - solgt
TMS85D   MY15 - solgt
TMS85      MY14 - solgt

sisc1337

Eller åpning for en app-store? Det hadde vært noe:). Mine tanker rundt dette er at D står for dual motor og at vi får en 4-hjulsdrift model S snart klar for markedet. "Something else" kan være så mye forskjellig. Siden jeg allerede har kjøpt og mottatt bilen, så håper jeg personlig på noe software relatert, men tror kanskje heller det er de nye hardware featursene som har blitt rapportert (adaptive CC, line assist, blindsonevarsling etc.). Gleder meg til å se hva "something else" er uansett! :)
Perlehvit P85, 21" grå turbine, vinterpakke, panoramatak, ultra Hi-Fi lydsystem, smart luftfæring, techpakke, sikkerhetspakke, dobbeltlader, parkeringsassistent, premium interiørbelysning, hattehylle og karbonfiber interiør.

oleredv

#81
Tesla Model S 75D i bestilling (bekr 01.08) - utlevering 13.12
Tesla Model S 70D - solgt

HKS

Jeg tipper som de fleste andre at D er AWD-versjon av Model S.

Når det gjelder "smoething else" så kan det være en oppgradering av Roadster. Det er noe Elon har snakket om før i år. Det kan/bør jo også være at de skal viste frem endelig versjon av Model X. Det er på tide nå hvis de skal starte produksjon i Q1.
Tesla Model S 90D

Car-El

Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

audioboy

Å invitere SigX holdere for "bare" å presentere AWD ModelS virker litt småfrekt syntes jeg..  "D" står nok for DualDrive, dvs. mulighet for å bestille på ModelS.  "Something else" er garantert ModelX.  Musk har senest tidligere i år sagt at AWD ModS vil komme etter/samtidig med lansering av ModX, så med scenarioet over så har han holdt ordet sitt :)
TMS85D  2015 /    M3 2019  /  E-tron 55 2020

Twowheels

Håper det er AWD model og 'something else' er mulighet for ettermontering for de som har bakjulstrekk ;)) :)) :) *;)
_________

oleredv

Tesla Model S 75D i bestilling (bekr 01.08) - utlevering 13.12
Tesla Model S 70D - solgt

oleredv

Tesla Model S 75D i bestilling (bekr 01.08) - utlevering 13.12
Tesla Model S 70D - solgt

HåkonE

#88

  • Model S AWD er mer eller mindre bekreftet.
  • Mange som har reservert Model X har blitt invitert. Forvent nyheter om denne.
  • Generell informasjon om nytt utstyr.

Spørsmålet nå er vel heller *hvor langt* Tesla har tatt dual-drive konseptet. De kan løfte effekten, ytelser og pris mye. Alternativt kan dagens ytelser fordeles over 2 motorer, med ganske moderat økning i pris og ytelser. Førstnevnte vil skape mest mediaomtale, da Model S plutselig får potensiale til å parkere selv en del superbiler fra 0 til 100. Sistnevnte vil tiltale majoriteten av kunder mest, og vil mette etterspørselen etter AWD for "folk flest".

Kanskje er det mulig å tilfredstille begge type kunder med P85D og S85D..... ;)

Interessant at de har valgt å ha eventen på en flyplass.

OddB

Roxy -(rød S85) mottatt 19. mars 2014 kl 18:00
Styremedlem i Tesla Owners Club Norway

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA