Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Har du redusert batterikapasitet?

Startet av HåkonE, tirsdag 14. oktober 2014, klokken 09:54

« forrige - neste »

B_Tesla

Tipper norsk pris blir ca 40k. Ser slik ut på amerikansk pris
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

Mippen

Fremtiden er elektrisk.

sigurdi

Autopilot blir med i tech pakken, trenger ikke D for dette.
Ligger mer bilder sv motorer osv i Model S Dual motor tråden.
Horten
Model S 70D (reservert 26.11.15. utlevert 16.12.15)
Model X. #645 (reservert - 11 September 2013)
Model X.Sig #288 (reservert - 5 April 2014) - Kanselert

sigurdi

Sitat fra: B_Tesla på fredag 10. oktober 2014, klokken 10:06
Sitat fra: AndreS på fredag 10. oktober 2014, klokken 07:36
autopiloten for alle biler nyere enn to uker

Betyr det at min som er bygget 2. oktober kanskje har dette?

Dersom du har Tec pakken -Ja da har du alt, uten Tec får du bare sikkerhets utstyret, altså skilt varsling autostop osv.
Dette gjelder ivertfall EU, de var litt usikre om US uten Tec fikk med sikkerhets utstyret, men trodde det ble standard World Wide)
Men dog ikke Autopilot, ACC (usikker er det cruise controll i dag uten tech)
Men dette er jo litt snodig for utstyret er der, pga samme utstyr som blir brukt på sikkerhets utstyret.
Horten
Model S 70D (reservert 26.11.15. utlevert 16.12.15)
Model X. #645 (reservert - 11 September 2013)
Model X.Sig #288 (reservert - 5 April 2014) - Kanselert

stiberger

Er det noen andre her som har bestilt (og finalized), men ikke fått bilen i produksjon enda, som har undersøkt om det er mulig å endre ordre?

Har sendt epost om mulighet for endring av vår bestilling (til D versjon), men har ikke fått svar enda...

* the suspense is killing me *
Rød Leaf (EL 16xxx) solgt
Grå 85D i Tromsøområdet (EL 43xxx)

BMW850

Hadde ikke vært i tvil ett millisekund. Skulle jeg bestillt i dag hadde jeg tatt full pakke:) Men jeg er fornøyd med den jeg har........................trur eg  ::) Neida, jeg ER det :)

P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

B_Tesla

Jeg har tech pakke ja. Og glad er jeg for det nå (!!!), for den var litt dyr gitt hva jeg fikk. Blir spennende fremover. Er vel kun biler produsert en liten uke før min som får dette også. Spennende å se den første  her I Norge med dette.
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

Philippo10

Min kom i produksjon ca den 30 september. Sannsynligvis så har min alt dette!?
Tesla Model S Performance 85 Brun - Alt utenom barneseter og Nappaskin.
16/06-2014 - Bestilt - 01/12 Levert
VIN: 465XX - Trondheim

Philippo10

SitatAll cars produced in the last two weeks have auto pilot already"

The car has 4 systems that make up the autopilot.  Forward looking radar, which is able to "penetrate fog".  The next elimate is a front camera.  Third system is long range sonar, which gives a "protective cocoon around the car".  Four system is integrating all that into the navigation.

"We are not at the stage where you can safely fall asleep" (crowd laughs) "We are basically where is, uh, allowed by regulations...active emergency braking, self park.  You will be able to step out of the car and have it park itself in your garage."

http://insideevs.com/breaking-tesla-reveals-awd-model-s-6-60-mph-3-2-seconds-range-improved/

Bilene må være seinest/tidligst produsert den 25 September!

1ar

Jeg fikk akkurat bekreftelse fra DS at min bil får de nye sensorene. Usikker på akkurat når produksjonen startet, det kunne de ikke gå ut med  ifølge DS.

Mailen hvor det står at bilen snart er ferdig som også inneholder listen over hva du må huske på ifm levering kom 1. Okt så ble vel startet rundt da :)

Jeg bestilte park og tåkelys til 6000 ekstra, dette er nå inkl. Noen som vet hva tesla pleier å gjøre i slike tilfeller?

B_Tesla

Du må betale for det du bestilte. Slik var det hvertfall med hattehylle.

mj

Sitat fra: 1ar på fredag 10. oktober 2014, klokken 12:08
Jeg fikk akkurat bekreftelse fra DS at min bil får de nye sensorene. Usikker på akkurat når produksjonen startet, det kunne de ikke gå ut med  ifølge DS.

Mailen hvor det står at bilen snart er ferdig som også inneholder listen over hva du må huske på ifm levering kom 1. Okt så ble vel startet rundt da :)

Jeg bestilte park og tåkelys til 6000 ekstra, dette er nå inkl. Noen som vet hva tesla pleier å gjøre i slike tilfeller?

Kan vel ikke forvente å få noe igjen på dette når du får mye mer en du bestilte !
S100D Sort metallic
X75D Blå VIN F127...
S90D Hvit VIN P127...Solgt Juni 2018
S85 Grå VIN P58035, byttet i X75 29.03.17
S85 Grå VIN P36765, solgt 10.04.16

tonl

Sitat fra: mj på fredag 10. oktober 2014, klokken 12:22
Sitat fra: 1ar på fredag 10. oktober 2014, klokken 12:08

Kan vel ikke forvente å få noe igjen på dette når du får mye mer en du bestilte !

Du har fått det du bestilte og pluss litt til. Så du kan nok ikke regne med få tilbake det du betalte som nå er inkl i tech pakken.

Philippo10

B_Tesla

Noen som har lagt merke til at "Design" knappen er borte i My Tesla. Kan ikke lenger se designet på min bil. Kanskje dette er fordi de oppdaterer det. Min bil er produsert 2. - 8. oktober, så burde jo ha de Nye sensorene.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA