Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Netthetsen fra kommentatortrollene mot Tesla eiere

Startet av norsedons, mandag 13. oktober 2014, klokken 19:23

« forrige - neste »

norsedons

Hei, har eit ekstra sett ubrukte originalfelger som er til salgs om nokon ønsker originale felger til vinterhjul f.eks. Står sommerdekk på no.

7000 kr, bur i Bergen, kan levere i mange byer også.

Limestone Grey e-golf

norsedons

Limestone Grey e-golf


Bugsy

Jeg har også et sett til salgs. Eller det vil si, jeg får mellom uke 47 og uke 8 neste år. Samme pris.
2015 e-golf
2012 BMW X1
1980 Panther Lima

autofil

Veldig interessert i et sett orginalfelger også til vinter. Har kommet over "stor-tommer-jaget":-) Jeg sjekker nå hva Conti piggfrie dekk vil koste løst opp mot kjøp av Aspen 16" som er priset i pakken min. Hvis pris er rett slår jeg raskt til. Bor på Lørenskog utenfor Oslo.

norsedons

Limestone Grey e-golf

autofil

Fortsatt interesse for orginalfelger til en god pris. Send gjerne PM (sms: 92452003) hvis noen vil selge.


lightningii

Selger mine helt nye felger på sommer dekk til E-Golf
Conti E contact (Continental) bilen ble levert på vinterhjul å dermed ikke blitt brukt.
Bud mottas

aem71

Selger komplett sett ubrukte Astana originalfelger (nye 20.april 2015) m/originale Continental Conti.eContact dekk som har kjørt 5000 km. til kr. 7000,-
Leveres fraktfritt i Bergens-området.

Send PM for flere detaljer.
e-Golf 2015

Tbg

7000 er jo sinnsykt billig. felger koster ca 20k nye, og så kommer ecodekk på toppen.

np

På Finn har felger og dekk blitt solgt ned til 4500,-  ::)
NP

VW e-Golf (2016)
Tesla Model 3 (Avbestilt)
Tesla Model X 100D (2018)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA