Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: verdifall zoe

Startet av knutso, mandag 13. oktober 2014, klokken 16:45

« forrige - neste »

knutso

For over en uke siden sa forhandler at den Kia Soul EV jeg hadde bestilt var ankommet Drammen havn. Nå har jeg fått beskjed om at de ikke blir kjørt ut fra havna før traileren har 8 biler på en gang å kjøre ut slik at den blir helt full. Jeg har sett trailere komme med Kia Soul til Kia Ensjø, og hørt rykter om at trailere frakter biler flere steder. Men Indre Østfold ligger visst langt bak på listene.
Jeg synes dette er en merkelig praksis og må kanskje vente lenge før noen vil kjøre biler hit. Noen som vet mer om dette?

knutso

Fikk telefon fra forhandler at traileren har kommet til dem, og levert min Kia Soul i dag. Så nå kan jeg hente den til uken, tirsdag/onsdag. Det tar altså ganske lang tid for en bil å komme fra Drammen til Askim - opp til to uker. Bare man vet om det er det helt OK for meg. Så nå vet jeg altså det.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA