Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Tvilsom Lading av Tesla

Startet av eskigolf, mandag 13. oktober 2014, klokken 08:59

« forrige - neste »

eskigolf

Er det noen andre som har bestilt med "standard" kjedelig vinterfelgpakke fra VW, Aspen 16" med ContVikingContact5 dekk ? Hvilken pris har dere fått på denne ?

I min kontrakt er denne pakken priset til 15184,- ekskl mva. I Møllers egen nettbutikk koster denne pakken 12900,- inkl mva, dvs 9675,- ekskl mva - pluss montering.

Jeg har tatt dette opp og sagt jeg dropper disse vinterhjulene hvis jeg ikke får en annen pris. Har ennå ikke fått tilbakemelding...
e-Golf bestilt 3. juli 2014, Night Blue Metallic, Marrakech, med VP, hentet 6. mars 2015.

Kent

Sarpsborg - Night Blue E-Golf - 30.07.14
Reservert Tesla Model 3 - 01.04.16

Elbert


poskare

#3
Ville priser på felger hos VW. Kjøpte 17"dekk og felger til MB'n for ikke lenge siden og gav 7000,- hos Dekk1.

Fikk samme pris hos Møller Tønsberg som dere har fått, tok de av bestillingen og kjøpte lekre 18" sommerfelger med Goodyear Eff.Grip til samme pris.... Originalfelgene blir til vinterbruk for min del.

eskigolf

Enig, ville priser.. tett opp til svindel.. . Jeg er nå forespeilet levering uke 3, så det er god tid til å finne en løsning. Men, trøblete å rulle ut fra Møller i Ski i januar med sommerdekk  8) 8)
e-Golf bestilt 3. juli 2014, Night Blue Metallic, Marrakech, med VP, hentet 6. mars 2015.

nilskt

Sitat fra: eskigolf på tirsdag 30. september 2014, klokken 22:49
Er det noen andre som har bestilt med "standard" kjedelig vinterfelgpakke fra VW, Aspen 16" med ContVikingContact5 dekk ? Hvilken pris har dere fått på denne ?


12592,- samme felger, men med Nokian dekk
Nightblue e-Golf med varmepumpe siden 14. januar

mor10

jeg skulle få ett kjempetilbud av selger, endte på ca 12.300, veil pris var angivelig 19.000,-
ser samtidig at nettbutikken selger de til 12.900 så var vel ikke det helt store tilbudet.

holder på å sjekke med selger om de kan levere disse til en ennå bedre pris i pakken med bilen, ellers blir det nok felg og dekk ett annet sted en møller.
Rookie el-bil eier
E-golf m/VP

Fhofs

Fikk ovennevnte 16" pakke for  9675,- etter å ha nevnt at de solgte dem i nettbutikk for 12900,- ink mva.

eskigolf

Redelig selger der da, det tilsvarer jo faktisk prisen i nettbutikken.   :-D Fint med noen gode referanser å vise til..
e-Golf bestilt 3. juli 2014, Night Blue Metallic, Marrakech, med VP, hentet 6. mars 2015.

Finden

Hei.
Bestillte Polar 16". Tenkte det var morsomt med lokal felg. Dekk er Nokian Hakka R2 (fikk jo grei score på rullemotstand). Betaler 10320 ifølge kontrakt.


EV - Driver

Er det dekktrykksovervåkning på vinterdekk levert med bilen?
Hyundai Ioniq 2019 10/10-19.
E-up mottatt april 2014.E-Golf med VP bestilt 27/2-2014.Levert .23/1-15. E-Golf solgt juli 2019.

Gordon Retriever

e-Golf og e-up! har dekktrykksovervåking via ABS/ESP - dvs. uten sensorer i hjulene.

Råde

Sitat fra: Fhofs på onsdag 01. oktober 2014, klokken 18:40
Fikk ovennevnte 16" pakke for  9675,- etter å ha nevnt at de solgte dem i nettbutikk for 12900,- ink mva.
De kan jo ikke annet... Jeg gjorde det samme med aspenfelger til passat. Fikk pakken billigere, men ikke før jeg hadde fått en lang historie om at det er billigere å kjøpe ting på nett enn i fysisk butikk, med eksempel til elkjøp og xxl. Ja, ja, sa jeg...
e-Golf | X75D

Elbert

Får ta meg en tur tilbake til selger jeg også. Nekter å betale den prisen. Vil egentlig ha noen andre felger i stedet da jeg synes de ser nokså kjedelige ut. Noen som kan anbefale noen andre?


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA