Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Model S Dual motor

Startet av Guybrush, søndag 12. oktober 2014, klokken 14:25

« forrige - neste »

satheesh.net

Sitat fra: Guybrush på torsdag 02. oktober 2014, klokken 20:01
Sitat fra: Haknys på torsdag 02. oktober 2014, klokken 15:48
Jeg har selvfølgelig kjøpt min på en dato slik at bestillingen låses _1 dag_ før lanseringen av den mystiske "D". Er redd for at det blir litt "den burde jeg ha kjøpt"-stemning. Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre.... :-\
30 dagers angrerett?

Spørsmålet er om du ønsker en AWD med de funksjoner og kjøreegenskaper det fører med seg, samt muligens en prisøkning. De funksjonene for og tilfredsstille 5-stjerners målet på sikkerhet vil nok bli identiske på alle bilmodellene fremover. ;)

AndreS

Kanskje lurt å legge inn bestilling nå. Da får man dagens pris og antakelig det nye sikkerhetsutstyret. Kommer det noe nytt 9. Kan man jo bare droppe eller endre bestillingen...
I3 i bestilling

B_Tesla

Jeg har selvfølgelig kjøpt min på en dato slik at bestillingen låses _1 dag_ før lanseringen av den mystiske "D". Er redd for at det blir litt "den burde jeg ha kjøpt"-stemning. Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre.... :-\

Er ikke få ganger de sa til meg at det går ann å endre, men da må det skje innen x dato. Fikk til å endre ting både en og to ganger etter det:)

Men husk, du får den du betaler for. Og det er en fantastisk bil.
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

HåkonE

Sitat fra: B_Tesla på lørdag 04. oktober 2014, klokken 10:36

Er ikke få ganger de sa til meg at det går ann å endre, men da må det skje innen x dato. Fikk til å endre ting både en og to ganger etter det:)

Men husk, du får den du betaler for. Og det er en fantastisk bil.

Det er jeg helt enig i, men når nyheter kommer kun få dager etter bestilling og kortene kun delvis er på bordet syntes jeg det er greit å ha all info synlig før bestillingen låses for godt. Om ikke annet for vurdering ift. bruktverdi. Jeg spurte selger flere spørsmål om nyhetene, og han hadde selvfølgelig ikke noe svar og fortsatt å "motivere" for å få lagt inn bestillingen.

Ringer nok Tesla på Mandag. Bør jo være så greit som å benytte seg av angreretten, og så legge inn en ny bestilling om de plutselig skulle bli veldig lite kundevennlige av helt uforståelige årsaker.   :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA