Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ny og gammel rekkevidde ???

Startet av Gogs, søndag 12. oktober 2014, klokken 10:53

« forrige - neste »

Einride

Når eg spurte seljar hos MF Bergen om Zaptec-kladden var det siste han hadde høyrt fortsatt august. Prisen var han heilt enig i at var høg, men meinte også at den ville gå ned etter kvart. For min del må den godt under 10 000 før den er aktuell for meg.

TM

Sitat fra: Einride på onsdag 01. juli 2015, klokken 21:22
Når eg spurte seljar hos MF Bergen om Zaptec-kladden var det siste han hadde høyrt fortsatt august. Prisen var han heilt enig i at var høg, men meinte også at den ville gå ned etter kvart. For min del må den godt under 10 000 før den er aktuell for meg.
Det jeg har hørt er at det er inngått en avtale om 1000 ladere til den prisen som de har annonsert. Det vil nok gå en stund før prisen blir satt ned med mindre importøren velger å subsidiere den. Det er nok mest sannsynlig at det vil bli gjennom kampanjer for å selge nye biler. Eksisterene kunder må nok betale det den koster og da snakker vi om 19.900 ink. mva.

Einride

Sitat fra: TM på onsdag 01. juli 2015, klokken 21:33Eksisterene kunder må nok betale det den koster og da snakker vi om 19.900 ink. mva.

Stygt redd for det, ja...  :-\

hsa77

Vil nok tro at man kan velge mellom Zaptec eller wallbox når man kjøper bilen til høsten. Så må man betale ekstra dersom man vil ha med begge deler... Men så kommer det sikkert en ny kampanje der man får med begge deler dersom man vraker bilen til svigermor!
2015 Renault ZOE Intense (R240) - solgt
2017 Renault ZOE Intense ZE40
2014 Tesla S85 (classic RWD med AP1)

Matheus

#94
Hei,

Eg tenkt litt på den nye kampanje for Zoe, hentet fra Renault.no:

Renaultver - suksessen fortsetter
Ta kontakt med din nærmeste forhandleren så vil han hjelpe deg med alt det praktiske, også selve skrotingen av bilen.
Har du en bil av høyere verdi vil forhandleren taksere bilen din og er verdien over kr 25 000 du vil få kr 25 000 i tillegg til taksten på bilen ved kjøp av nye Renault ZOE. Uansett vil du altså få 25 000 kr for bilen.
Tilbudet inkluderer også 1 års gratis lading på Fortums ladepunkter i Norge, wallbox og montering av denne.
Tilbudet varer til 31 august 2015 og er ikke kombinerbart med andre tilbud.

Betyr det at hvis eg har Peugeot 407SW 2004, og vil gi den som innbyte, då får eg for eksempel 35000kr avslag på nye Zoe?

Eg sendt spørsmål til Renault forhandler men fekk ikkje svar endå.
Leaf 30 og Partner Teppe Electric, Ryobi batterigressklipper :)
Før: I-miev, Kona ev, Leaf 24, Think, Saxo ev, Peugeot 407sw, Punto, Mazda 323f, 626sw, 6 sw, Sirion 4wd, H-rv

TM

Sitat fra: Mateusz på lørdag 11. juli 2015, klokken 09:46
Hei,

Eg tenkt litt på den nye kampanje for Zoe, hentet fra Renault.no:

Renaultver - suksessen fortsetter
Ta kontakt med din nærmeste forhandleren så vil han hjelpe deg med alt det praktiske, også selve skrotingen av bilen.
Har du en bil av høyere verdi vil forhandleren taksere bilen din og er verdien over kr 25 000 du vil få kr 25 000 i tillegg til taksten på bilen ved kjøp av nye Renault ZOE. Uansett vil du altså få 25 000 kr for bilen.
Tilbudet inkluderer også 1 års gratis lading på Fortums ladepunkter i Norge, wallbox og montering av denne.
Tilbudet varer til 31 august 2015 og er ikke kombinerbart med andre tilbud.

Betyr det at hvis eg har Peugeot 407SW 2004, og vil gi den som innbyte, då får eg for eksempel 35000kr avslag på nye Zoe?

Eg sendt spørsmål til Renault forhandler men fekk ikkje svar endå.
Jeg har hørt at de nå gir 25000 i rabatt enten du leverer innbyttebil eller ikke. Du kan jo be om en takst på bilen din, men jeg er sikker på at du kommer bedre ut av det hvis du selger bilen selv på Finn.no og kjøper en Zoe uten innbytte (med 25000 i rabatt).

Mariush

Vi benyttet oss av kampanjen med 25.000 i reduksjon ved å vrake tidligere bil. Om vi hadde fått et par tusen mer på finn.no vet jeg ikke, men nå er i alle fall en fossilbil fjernet fra veien.
Jeg måtte levere vrakpantdokumentet for å få denne reduksjonen, om dette følges av alle forhandlere er usikkert.
Og jeg må si meg enig med tidligere innlegg, alle disse kampanjene med forskjellige dato i annonse kontra nett, prisreduksjon kontra ladekabel, 5år fri lading hos fortum kontra 1år er bare forvirrende for kunde.
Renault burde ha kampanjer som varer i 3mnd av gangen ETTER at andre kampanjer er avsluttet og alle forhandlere informert.
Forøvrig mener jeg prisen på ladekabel kommer til å reduseres over tid, inntil da bruker vi boksen i garasjen og type 2 stasjoner rundt om kring :-) Dessuten er 200km mer enn nok for daglig kjøring for vår del.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA