Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Best kjøp, P85 eller S85D?

Startet av Igloo, fredag 10. oktober 2014, klokken 23:18

« forrige - neste »

Igloo

Hadde vært artig om de som har fått bilen kunne delt sine erfaringer (gjerne med bilder) med oss som ikke har fått bilen enda.
Kia Soul Ev

Din Model 3 ble reservert 05/04/2016
RN1071XXXXX

Svefred2

Barnesete på 40% delen av baksetet og en stor barnevogn i bagasjerommet og på 60% delen av baksetet :D
Bestilt blå Kia Soul EV med hvitt tak 20 Juni, levering antas september/oktober

Igloo

Ahh... Så det går fint! Bra:) må nok gjøre det sånn jeg også;)
Hvordan blir benplassen i passasjersetet foran med barnesete bak?
Kia Soul Ev

Din Model 3 ble reservert 05/04/2016
RN1071XXXXX

madahl

Vi satt inn en besafe x3combi (bakovervendt) og siden jeg ikke er over 160 så fikk jeg god plass i førersetet. Har ikke stor vogn lenger, men har ikke prøvd den baki enda. Bestilte bilen på torsdag med levering i november. Gleder meg masse!

moonbuggy

Bestilte bilen torsdag, (denne uken ?) med levering november ?

Er det mulig? Jeg ønsket å bestille i forrige uke, fikk beskjed om levering februar/mars ...

madahl

Motor sør kjøpte inn 52 biler, for de skjønte at denne kom til å bli populær. De solgte ca. 30 i løpet av 2,5 uke. Kjøpte da i titanium silver. De resterende bilene blir levert i desember.

Kianus

Har Cybex Sirona i høyre baksete.
Meget god benplass foran. Faktisk bedre enn i vår SAAB 9-3 2008 modell.
Vi fikk også TFK-trehjulsvogn i baggasjerommet ved å ta ut isoporen og senke platen litt.

Hanzo

Fikk meget godt plass til 2 helikopter, radiokoffert, batterikoffert, ladekoffert og bensin til aggregatet. For våres bruk får Soul 10/10 i bagasjeplass, elsker at jeg har tilgang til både over og under hattehyllen uten å måtte ta den ned og opp.

telecaster

Stilig Hanzo, min blir også helitransporter !
Må nok slå ned sete for Vario Benzin, men Goblin, TRex og Raptor, alle EL går nok fint inn som på bildet. :)

Hanzo

Synd vi ikke kan koble til laderen til bilens batteri, hadde sluppet aggregatet! goblin 700 med canopy satt svært gode på gulvet  foran baksetet. Best i klassen som heli transport helt klart    8)

rsa

Er det noen som vet hvor lange ski jeg kan få inn om jeg legger ned 40% baksetet? Innser at det er litt avhengig av forsetepassasjerens benplassbehov, men sånn sirka rekker.

kringon

Jeg fikk inn min terrengsykkel (type stor) uten problemer med nedlagte bakseter.

Førersetet har jeg alltid maks bakover, og passasjersetet var vel sånn midt i tenker jeg. Tok av forhjulet på sykkelen.

Jeg kan gjette en 150 e.l. fra forsetet til bagasjedøra.
Hvit Citroën C-Zero 2014
Blå med hvitt tak - Kia Soul EV 2015 i bestilling

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA