Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: About time to unveil the D and something else

Startet av Evlenol, fredag 10. oktober 2014, klokken 13:11

« forrige - neste »

nemiarwen

Sitat fra: Igloo på fredag 26. september 2014, klokken 16:52

Sitat fra: nemiarwen på fredag 26. september 2014, klokken 15:13
Jeg linket telefonen min til Kia'n jeg hadde på test og brukte Spotify på mobilen for å spille av musikk. Fungerte utmerket dette. Har akkurat ordnet meg med Spotify Premium, og det fungerte fint.
Det som var verre var at når mobilen min hadde lite strøm og jeg koblet den til bilens USB inngang så startet den automatisk opp musikken som ligger lagret på selve telefonen (noen få sanger jeg har kjøpt på Itunes) og det var ikke mulig å spille av fra spotify så lenge kabelen var i telefonen og bilen  ??? :o Mulig jeg som har gjort noe feil eller at dette er mulig å endre på da ;D

Det er vel mulig å plugge inn telefonen for å lade, men samtidig spille over blåtann?
Kan man ikke velge kilde/source på "radioen"?
Jeg hadde ihvertfall satt pris på å kunne lade  telefonen og samtidig høre på radio:)
Ikke legg for mye vekt på min test, fullt mulig at det går an å fikse dette. Sikkert bare jeg som rotet der og da :-)

jkirkebo

Sitat fra: Igloo på fredag 26. september 2014, klokken 16:52

Sitat fra: nemiarwen på fredag 26. september 2014, klokken 15:13
Jeg linket telefonen min til Kia'n jeg hadde på test og brukte Spotify på mobilen for å spille av musikk. Fungerte utmerket dette. Har akkurat ordnet meg med Spotify Premium, og det fungerte fint.
Det som var verre var at når mobilen min hadde lite strøm og jeg koblet den til bilens USB inngang så startet den automatisk opp musikken som ligger lagret på selve telefonen (noen få sanger jeg har kjøpt på Itunes) og det var ikke mulig å spille av fra spotify så lenge kabelen var i telefonen og bilen  ??? :o Mulig jeg som har gjort noe feil eller at dette er mulig å endre på da ;D

Det er vel mulig å plugge inn telefonen for å lade, men samtidig spille over blåtann?
Kan man ikke velge kilde/source på "radioen"?
Jeg hadde ihvertfall satt pris på å kunne lade  telefonen og samtidig høre på radio:)

Det fungerer ihvertfall med iPhone både i Leaf og Model S.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

elbilentusiast

Jeg har fått bilen min, og jeg fikk spilt av spotify både gjennom aux, USB og Bluetooth så det er ikke noe problem! Bare gå inn på spotify og velg spilleliste så spiller den av :)
Eier av en blå og hvit Kia Soul levert i september! Superfornøyd :)

kringon

@OP

Offline playlists fra spotify på normal kvalitet gir deg en god del musikk på minste lagringsenhet.
Personlig strømmer jeg det meste direkte, men dette tryner jo dersom du kjører utenfor allfarvei på noen operatører.
Hvit Citroën C-Zero 2014
Blå med hvitt tak - Kia Soul EV 2015 i bestilling

Jacon

På enkelte videoer om Soul på YouTube demonstreres det satelittradio. Det begynner å bli ganske omfattende. Da er vi jo avhengig av Internett i det minste, men er det slik at vi ikke har det i Europa? Alikevel det er da noe at vi har DAB+

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA