Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: About time to unveil the D and something else

Startet av e-Golfer, fredag 10. oktober 2014, klokken 10:00

« forrige - neste »

e-Golfer

Hei.

Har oppdaget en litt kjedelig ting med ryggekamera. Dersom jeg rygger inn i en luke, for en kort stopp der jeg skal slippe av folk, så er det ikke mulig å åpne bakluka. Ryggekamera sitter jo under VW logoen på bakluka. Når ryggekamera da er aktivert, så går det ikke an å åpne luka. Har forsøkt å slå av sensor når jeg står der, men virker ikke som om ryggekamera "går inn" igjen før man har parkert en stund, eller begynner å kjøre igjen.

Andre som har opplevd dette? Evnt som har et tips til hva man kan gjøre for å få opp bakluka når ryggekamera er aktivt?
e-Golf bestilt 26.02.2014, levert 28.07.2014. Night Blue Metallic, 18" Durban + alt utstyr.

e-Golfer

Nope, kamera blir stående ute likefullt, så du klarer fremdeles ikke å åpne bakluka.
e-Golf bestilt 26.02.2014, levert 28.07.2014. Night Blue Metallic, 18" Durban + alt utstyr.

Kent

Rart, når jeg rygger og setter bilen, så lukker kameraet seg som regel idet jeg har klart å gå bak bilen. En gang har jeg klart å ta i logoen før den lukka seg, men da nærmest løp jeg.

Enten så er min bil for rask, eller så er det noe forsinkelse i din bil som ikke skal være der. Har i allefall aldri måttet vente på at kameraet skal lukke seg.
Sarpsborg - Night Blue E-Golf - 30.07.14
Reservert Tesla Model 3 - 01.04.16

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA