Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: D-dagen 9. oktober 2014

Startet av Gnilre, fredag 10. oktober 2014, klokken 08:23

« forrige - neste »

KiaSoulEV

Jeg har brukt samme baksetetrekk (mørke blått) som er på bildet tidligere i tråden, 149 kr på Biltema.
Fungerer perfekt under 2 barneseter. Skar bare hull i teppet til isofix-festene og sikkerhetsbeltet, i tillegg til å stikke hull slik at nakkestøttene i baksetet holder teppet på plass selv når jeg ikke har barneseter i. Undersiden av teppet er lys skumgummi, så det kommer ikke til å sette farge på skinnsetene.
Kia Soul Ev Exclusive titanium silver
Bestilt 5 september 2014
Levert 21.november 2014!

Kasi1

Smart! :) Det skal jeg jammen herme etter! :) Jeg venter på min Kia Soul.. Har ventet så lenge at nå er jeg jammen blitt gravid! ;D Vårt første svangerskap dette, så er mye å tenke på.
Da jeg er ca 10 uker gravid nå, kom jeg på at jeg kanskje bør se på det der med å sikre meg selv som gravid, i bilen - på en bedre måte enn hva som er normalt for ikke-gravide. Googlet litt, og tittet da på noe som heter Pregnant iZi Fix. Denne kan monteres i biler som har Iso-Fix. Jeg vet at Kia Soul har ISOfix i baksetet. Men da spør jeg deg; har Kia Soul EV ISOfix i begge fremsetene? Jeg må vite dette, skal jeg kjøpe meg noe jeg kan bruke. Desverre har jeg ikke bil nå, og når jeg sitter på med mannen min, så har ikke han slike ISOfix fester i bilen sin... :/ Så her må jeg finne ut av et par ting...

Larry King

Graturlerer!
Soul EV har bare ISOFIX bak, jeg vet faktisk ikke om noen biler som har dette foran.
Men den Pregnant iZi Fix du så på, kan jo brukes uten ISOFIX også.
TM3 LR RWD levert 22.06.19.
Soul Ev Excl. levert 22.12.14

Kasi1

Ona IX

Kia Soul Ev Exclusive, Titanium Silver.
Bestilt uke 23. Levering bekreftet uke 47.
Levert 18.11.2014
Bærum.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA