Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Konkurrentene sover ikke

Startet av tomrh, torsdag 09. oktober 2014, klokken 10:54

« forrige - neste »

tomrh

Da har jeg et sett orginalfelger til salgs. Dere som kjøper ny trilling og vil spare utlegg til originale vinterfelger kan gjøre et kupp her. ;)

Kjører på felgene for øyeblikket, men skal vaske og gnikke på dem så de skinner ved neste dekkskift og ta bilde av hele settet samlet. Har ikke kjørt på fortauskant eller noe annet skummelt, så de skal være helt strøkne. Det er de originale 3-eikerne som i-Miev leveres med. Tenkte kanskje å ta 2.500 spenn for hele settet hvis de blir seende veldig bra ut etter vask/rens? Hvis interesse kan jeg allerede nå ta av ett hjul, rense felgen og vedlegge bilde.

Kan også evt. selge felgsettet med sommerdekk:
- Pirelli Cinturato P1 Verde 155/60-15 foran kjørt kun i sommer (155 gir bedre stabilitet enn 145!)
- Kliss nye Pirelli Cinturato P1 Verde 175/55-15 bak, ikke lagt over på felgen ennå
Vi får diskutere pris inkl. dekk.
Stjørdal
2019 Nissan e-NV200, 20.000 km
2012 Nissan Leaf (kjøpt -14), 180.000 km  
2012 Mitsubishi i-MiEV, 170.000 km

elektrolux

Sitat fra: tomrh på onsdag 24. september 2014, klokken 16:58
Kjører på felgene for øyeblikket

???  Ikke det helt store salgsargumentet.  ;D  Foreslår at du får dekkene tilbake på felgene før de blir helt ødelagte.  ;D
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

tomrh

Sitat fra: elektrolux på torsdag 25. september 2014, klokken 00:11
Kjører på felgene for øyeblikket

???  Ikke det helt store salgsargumentet.  ;D  Foreslår at du får dekkene tilbake på felgene før de blir helt ødelagte.  ;D
Å, skal det være dekk på dem? ??? ;D
Stjørdal

sven erik

Da har jeg et sett orginalfelger til salgs. Dere som kjøper ny trilling og vil spare utlegg til originale vinterfelger kan gjøre et kupp her. ;)

Kjører på felgene for øyeblikket, men skal vaske og gnikke på dem så de skinner ved neste dekkskift og ta bilde av hele settet samlet. Har ikke kjørt på fortauskant eller noe annet skummelt, så de skal være helt strøkne. Det er de originale 3-eikerne som i-Miev leveres med. Tenkte kanskje å ta 2.500 spenn for hele settet hvis de blir seende veldig bra ut etter vask/rens? Hvis interesse kan jeg allerede nå ta av ett hjul, rense felgen og vedlegge bilde.

Kan også evt. selge felgsettet med sommerdekk:
- Pirelli Cinturato P1 Verde 155/60-15 foran kjørt kun i sommer (155 gir bedre stabilitet enn 145!)
- Kliss nye Pirelli Cinturato P1 Verde 175/55-15 bak, ikke lagt over på felgen ennå
Vi får diskutere pris inkl. dekk.

kan tenke på det om det er med sommer dekk  disse felgene er ikke vert alverden da du ikke har  sykkel dekk forrn på så mange biler  å felgene koster ikke så mye nye mener eg fikk et tilbud om helt nye sett til 3600

tomrh

Sitat fra: sven erik på torsdag 25. september 2014, klokken 13:48
kan tenke på det om det er med sommer dekk  disse felgene er ikke vert alverden da du ikke har  sykkel dekk forrn på så mange biler  å felgene koster ikke så mye nye mener eg fikk et tilbud om helt nye sett til 3600
Vet ikke om noen som selger nye originalfelger utenom forhandler? Der kostet de til gjengjeld 12.000 med piggfrie vinterdekk for 2 år siden. Og det som kjent uten moms. Så 3600 for et sett nye originalfelger er jo råbillig, ville heller slått til på det hvis jeg var deg! ;)
Stjørdal

sven erik

eg fikk det her orginalt  men
ingen gir 12  for  disse dekkene

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA