Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Tesla i norske medier

Startet av BMW850, tirsdag 07. oktober 2014, klokken 22:39

« forrige - neste »

BMW850

Ikke så verst egentlig. Kan fåes i matte black også og den ville jeg foretrukket. Beste jeg har sett hittil ihvertfall ;)

http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/35019-You-asked-and-we-made-it-Triple-Chrome-Nosecone-Grill-NCG
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Lokführer

Å vær så snill da, jeg spiser frokost!
Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

B_Tesla

Smaken er som... Men denne er ikke min smak altså. El-Bil krever ikke kjøling som fosil. Synes dette er for å få den til å likne en fosil.
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

Microknut

VIN14403  #1230 Levert 16.10 i Bergen

Strålende fornøyd med hele bilen

Heart of Gold

Lurer på om ikke det vil påvirke luftmotstanden, og dermed rekkevidden?

Sjøhyene

hvis det virkelig er åpent i de luftehullene (som det ser ut som), så vil det helt klart påvirke rekkevidden negativt ja
Tesla model X 90D - 2017 (kjøpt 2019)
Hyundai Ioniq - 2016 (kjøpt 2018)

Tesla model S 85 - 2014 (solgt 2019)

B_Tesla

Nosecone er jo en av de tingene som er trukket frem som årsak til at bilen har så bra drag kofesient
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

hoffa

Så vidt jeg har forstått så ligger denne utenpå nosecoanen. Hva med parksensorer?
P85 solgt
Model X P100DL mars 2017
TOCN signaturmedlem og Elbilforening medlem

HåkonE

Jeg er en av de som mener "den sorte fiskemunnen" har et forbedringspotensiale, men dette falt ikke i smak. Veldig amerikansk. Er ikke så glad i for mye chrome heller. Kunne vært spennende å sett det samme produktet i sort.  :)

B_Tesla: Mangel på en enorm luftsluse hjelper ja, men en sort nosecone er vel mest et designvalg. Trenger strengt tatt ikke være noe der i det hele tatt, men det hadde kanskje sett rart ut.

hoffa: De har testet med parksensorer. Påstanden er at det ikke har noe innvirkning på verken rekkevidde (ikke overraskende) eller sensorene.

Ronny

el-Clio -97
I-MIEV -11 Solgt
Leaf -12

Teslanewbie

Peneste noseconen er denne synes jeg :

http://www.teslarati.com/tesla-model-s-nose-cone-upgrade/
P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

krister461

Var noen alternativer her: http://www.thundersmile.com

Men siden funker dårlig i dag...

Cato76

Nei-nei-nei!!! Dette såg helt for jæ#¤% ut!

Trodde først at det var refleksjon fra taket, men dette kommer nok fra biltema...

(om du som eier denne bilen er på dette forumet. Sorry, måtte bare få det ut... men, fjern dette)

http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=56927356

:+1: Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

B_Tesla

Har sett noen små modifikasjoner som ser ok ut, men ting som dette er bare fælt (må beklage dersom man føler seg mobbet), men det der altså.

Havebigfun

Jeg synes ikke noe om at andre henges ut med identifiserbar bilskilt. Om man ønsker kan man gjøre det med sin egen bil men definitivt ikke med andres.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA