Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Vasking, detailing etc. av Model S

Startet av SoulEv, mandag 06. oktober 2014, klokken 23:34

« forrige - neste »

SoulEv

Da fikk jeg beskjed fra selger om at vi nå får 1 års fri medlemskap i Elbilforeningen :)

Svefred2

Bestilt blå Kia Soul EV med hvitt tak 20 Juni, levering antas september/oktober

nemiarwen

Jeg fikk svar fra min forhandler når jeg spurte om jeg kunne få med medlemskap i elbilforeningen:

"Medlemskap i elbilforeningen er faktisk innlagt i prisen fra Kia nå, så det skal vi ordne :-)"

K S

Jeg fikk beskjed fra Kia Sørvest på fredag at det var til vurdering hos Kia sentralt og at det skulle komme avklaring over helgen, da har det vel gjort det nå??? :-)

Kianus

Fikk samme beskjed fra Kia Ensjø for et par uker siden.

SoulEv

Svefred2

Så bra!
Vet du hvordan dette praktisk løses? Hørte ikke et knyst om dette fra KIA Moss når jeg hentet bilen min...

SoulEv

Sitat fra: Svefred2 på tirsdag 23. september 2014, klokken 05:21
Så bra!
Vet du hvordan dette praktisk løses? Hørte ikke et knyst om dette fra KIA Moss når jeg hentet bilen min...

Regner med man får en velkomstpakke utlevert med bilen og at man må aktivere medlemskapet på nettet. Litt usikker, men forstått at det er noe slik når man kjøper feks. leaf.

elbilentusiast

Kan noen fortelle meg hva slags fordeler man har som medlem i elbilforeningen? Har bestilt en Kia og får den levert på torsdag, men ikke helt forstått fordelene med elbilforeningen.

På forhånd takk for svar!
Eier av en blå og hvit Kia Soul levert i september! Superfornøyd :)

Svefred2

Fikk ikke en pelle manskit med bilen...finnes det en bekreftelse fra KIA Norge om at dette er noe som inngår i bilkjøpet?

Igloo

http://www.elbil.no/bli-medlem/medlemsfordeler
http://www.elbil.no/bli-medlem

Dersom man ikke får en velkomspakke fra Kia Norge.. Så koster det jo ikke all verden å melde seg inn på egenhånd.
Kia Soul Ev

Din Model 3 ble reservert 05/04/2016
RN1071XXXXX

thols1

Nå står det jo også nederst på siden om medlemsfordeler at:

SitatGratis medlemskap
Alle som kjøper ny elbil fra autorisert merkeforhandler får første års medlemskap i Elbilforeningen gratis. Ellers koster et personlig medlemskap 365 kroner i året. Bli med å gjøre framtiden elektrisk!

Igloo

Ja, men det er skrevet før kia kom på banen. Det er ikke helt avklart om alle kia forhandlerene er med på dette.
Kia Soul Ev

Din Model 3 ble reservert 05/04/2016
RN1071XXXXX

Evlenol

Jeg fikk levert bilen igår, og fikk følgende svar:

Bertel O Steen kommer snart til å levere med et års medlemskap i elbilforeningen til NYE kjøpere, altså ikke til oss som allerede har kjøpt bil.

Måten de kommer til å løse dette på er at de øker prisen på bilen med 300 kr (de skal tydeligvis ikke et rødt øre ned i fortjeneste).

Om de kommer til å tilby medlemsskap på noe vis til oss som allerede har kjøpt bilen, er ikke klarlagt ennå.
Kia Soul EV Exclusive, blå metallic med hvitt tak.

Gnilre

Skotvedt leverte med 1 års medlemskap uten økning i prisen  :)
Nøkkel til ladepunkter hadde de også med i pakken. Bra !
Jeg bestilte i juni og tenkte ikke på elbilforeningen da.
Kia Soul EV sept 2014 - aug 2016. Fin langturbil !
Opel Ampera-e levert 19.mai 2017 og solgt november 2017 etter 12.000 km. Beste bilen jeg har hatt.
Vil ha en 4-hjulsdrevet litt stor elbil. Vision eller EQC ?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA