Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: DAB+ Biladapter til LEAF.

Startet av knutso, mandag 06. oktober 2014, klokken 17:01

« forrige - neste »

knutso

Venter på min Kia Soul EV classic som skal komme i oktober. Har hørt rykter om at den ankommer Drammen til torsdag 25 sept. Er veldig spent nå. Er det noen som vet noe om forsendelsen?

m0nkey

Mulig vi er bokstavelig talt i samme båt. Jeg venter også på min Classic som skal leveres i oktober.
Skal ringe og høre med selger i morgen om status.
KIA Soul EV Classic (2015)

K S

Har blitt lovet min Exclusive 3.oktober....er vel også i samme båt? :-)

m0nkey

Pratet med selger i dag og fikk forespeilet levering i midten av oktober (Oslo). Mulig vi ikke er i samme båt likevel.
KIA Soul EV Classic (2015)

Hanzo

Sendte mail i dag tidelig til Kia SørVest men har foreløpig ikke hørt noe, håper det ikke er forsinkelser på gang. Bestilte min i juni/juli så trodde jeg skulle stå ganske tidelig i køen i hvert fall. Når snakket du sist med dem K S?

Leo

Bestilte vel min i juli, og hadde mailkontakt med SørVest for 1 ukes tid siden - fikk beskjed at den er i rute og skal være her i slutten av månden.

Lei av å vente nå ja!! Misunner ikke de som må vente til nyåret.... :o

K S

Sitat fra: Hanzo på mandag 22. september 2014, klokken 12:40
Sendte mail i dag tidelig til Kia SørVest men har foreløpig ikke hørt noe, håper det ikke er forsinkelser på gang. Bestilte min i juni/juli så trodde jeg skulle stå ganske tidelig i køen i hvert fall. Når snakket du sist med dem K S?

Forrige uke....

Hanzo

Fikk svar på mail nå, vi er vist i rute men de har enda ikke fått helt kontroll og kan ikke si nøyaktig når bilen er klar. Men ser ut til at det blir i løpet av neste uke :)

K S

Sitat fra: Hanzo på mandag 22. september 2014, klokken 14:53
Fikk svar på mail nå, vi er vist i rute men de har enda ikke fått helt kontroll og kan ikke si nøyaktig når bilen er klar. Men ser ut til at det blir i løpet av neste uke :)

:-) Har vært en fornøyelse å ha med Kia Sørvest å gjøre så langt, håpe serviceleddet er like bra som salgsleddet, da blir det ikke siste Kia på oss!

knutso

#9
Har fått beskjed i dag. 22. September. At båten med bilene har ankommet Sverige. De trenger noen dager for å  sende dem til Drammen. Derfra skal de vel fordeles rundt.

knutso

Min Kia Soul som er hvit med blått tak har nå ankommet Drammen. Der skal den klargjøres og sendes med bil til Mysen. Derfor kommer den snart. Spennende.

Neste båtlass med Soul vil ankomme Norge 8.oktober. De vil nok bli distribuert til kjøperne i midten av oktober.

Gnilre

Da er vel min Kia Soul Exlusive der også. Klargjør de bilene i Drammen før forsendelsen ? Trodde egentlig bilforhandleren gjorde det.
Kia Soul EV sept 2014 - aug 2016. Fin langturbil !
Opel Ampera-e levert 19.mai 2017 og solgt november 2017 etter 12.000 km. Beste bilen jeg har hatt.
Vil ha en 4-hjulsdrevet litt stor elbil. Vision eller EQC ?

knutso

Tror du har helt rett. Noen papirer skal vel ordnes og så er det rett til forhandler. I dag sa de at det er Kia service hos forhandler som klargjør bilen.

K S

Sitat fra: knutso på onsdag 24. september 2014, klokken 14:08
Min Kia Soul som er hvit med blått tak har nå ankommet Drammen. Der skal den klargjøres og sendes med bil til Mysen. Derfor kommer den snart. Spennende.

Neste båtlass med Soul vil ankomme Norge 8.oktober. De vil nok bli distribuert til kjøperne i midten av oktober.

Da spørs det om ikke den eneggede tvillingsøsteren snart er på vei til Sandnes, også hvit med blått tak :-)

Jacon

Jeg venter også en blå hvit classic, men lurer på hvordan dere får opplysninger om faktisk din bil har ankommet Drammen :'(

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA