Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: BMWi3 fra Sarpsborg til Kongsberg

Startet av Igloo, mandag 06. oktober 2014, klokken 16:44

« forrige - neste »

Igloo

Har ikke prøvekjørt ev'n enda... Håper jeg får tid til uka...
Men lurer veldig på om folket er fornøyd med bilen:)
Kia Soul Ev

Din Model 3 ble reservert 05/04/2016
RN1071XXXXX

Svefred2

Har hatt den siden torsdag og er GRISEFORNØYD ;D
Var skeptisk til batterikapasitet med 110 på E6 hver dag men det funker som bare juling. Ligger på ca 17KW Moss-Ekeberg (60km)
Bestilt blå Kia Soul EV med hvitt tak 20 Juni, levering antas september/oktober

kringon

BILEN ER LEVERT!  8) :o

Og alt jeg kan si er: Gled dere! For en deilig følelse: Ventilerte seter er noe av det diggeste jeg har kjent på lenge i en bil.

Poster noen oppdateringer når jeg ser hvordan bilen fungerer over en litt lenger periode enn drammen -> sandefjord
Hvit Citroën C-Zero 2014
Blå med hvitt tak - Kia Soul EV 2015 i bestilling

Igloo

Kia Soul Ev

Din Model 3 ble reservert 05/04/2016
RN1071XXXXX

kringon

Uten tvil.

Gleder meg som en unge til å kjøre neste gang :)
Hvit Citroën C-Zero 2014
Blå med hvitt tak - Kia Soul EV 2015 i bestilling

Ove H.

Godt fornøyd. I dette godværet har jeg 15 - 17 mil tilgjengelig på 1 ladning. Kvikk bil, men blir ikke helt klok på klima anlegget, må kanskje lese bruksanvisningen.

OH. Soul i nesten 2 uker.
Kia soul

Kianus

Fikk bilen utlevert i dag og er kjempefornøyd så langt!
Har vel kjørt rundt 200 km i dag, og forbruket på motorveg for min del ser ut til å ligge på rundt 17.3...
Ganske så fornøyd så langt med det :)

Har satt den på lading nå for nye kjøreturer i morgen!

Veldig godt fornøyd med at jeg fikk inn TFK-barnevogna uten å ta ut platene i bagasjerommet.

ElSoul

Noen som har fått bilen i Titanium Silver som kunne tenke seg å poste noen bilder? Spesielt profil / felger er jeg intr. i. Alltid kjekt å se faktiske brukerbilder av en bil.

Er det en enkel affære å ta av disse, i mine øyne, stygge plastdekslene på felgene? Om noen har gjort det, eller vet hvordan felgene ser ut ute, så post gjerne også noen bilder av dette.

Jeg har bestilt også, men er litt i stuss ift. felgene/felgvalg...

Igloo

Det er nok ingen som får bilen i T.silver før i november.
Kia Soul Ev

Din Model 3 ble reservert 05/04/2016
RN1071XXXXX

ElSoul

OK,

men litt felgbilder og gjerne noen kommentarer rundt disse plastdekslene hadde vært kjekt. Noen som har prøvd å ta av dekselet, og evt også har bilder av dem uten?


telecaster


Bilen står på lading i oppkjørselen. Utolig sakte lading med medfølgende kabel, 16A boks i en eller annen form er et must, 32A hadde vært en drøm.
Har bare kjørt 4 mil så langt, grei bil, god radio, gleder meg til litt lengere tur når vi får lada opp. :)
____________
Kia Soul EV

kringon

Helt enig med tanke på 16A er utrolig sakte: Personlig så skal jeg trekke opp 32A til garasjen neste uke. Vurderer hva slags ladeboks jeg skal ha i garasjen.

Vil i utgangspunktet ha en type 2 ladeboks med type 2-type1 kabel der. Det er mest kompatibelt mot fremtiden tenker jeg.

Type 2-kontaktene kommer ikke til å gå av moten, og da kan tesla + golf m.m. lade hos meg (når folk kommer på besøk).
Hvit Citroën C-Zero 2014
Blå med hvitt tak - Kia Soul EV 2015 i bestilling

ElSoul

Looking good telecaster! Lekker bil!

Kan man hive 17" felg på denne bilen? Står det noe i instruksjonsboka om det? Hadde kledd denne bilen.

telecaster

Så vidt jeg kan se er det kun 6.5Jx16 felger og 205/60R16 dekk som er nevnt i boka.
____________
Kia Soul EV

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA