Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Rekkeviddetest

Startet av pwb, søndag 05. oktober 2014, klokken 18:02

« forrige - neste »

pwb

Noen som vet hva oppdateringen av styreenhet til motor som man blir innkalt til vil si?

Mr.Zero

Sitat fra: pwb på lørdag 20. september 2014, klokken 11:11
Noen som vet hva oppdateringen av styreenhet til motor som man blir innkalt til vil si?

Er dette noe du har fått nå? Hva slags trilling har du? Jeg fikk ny software installert for ett år siden, men det var vel batteristyring-ettellerannet.
Ski

Citroën C-Zero 2012, 63.000km - "motvillig" solgt - leveres 6/7-16
Honda Transalp 2001 - første batteriskift i 2012!
BMW i3 Full Pakke Protonic blue
www.rekkeviddeangst.com ..her blir det liv - trodde jeg, men så kom hurtigladerne...

pwb

svingen

Ville vært artig og høre mere detaljer om det her,har min 2011 ion på verksted nå (import bil) skal høre når jeg henter om dem har noe info om det her.
peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

edyrli

Jeg har også fått den innkallingen. iOn 2013.
Står bare behov for kontroll og mulig oppgradering.
Reva i 2009 (Solgt)
Peugeot iOn 2013. "Norsk bil" (solgt)
SEAT Mii Electric
el-tog: AnsaldoBreda BM72

Mr.Zero

Ok. Skal høre med min lokale citroen-pusher hva dette er. Rart om det bare skal gjelde pyg..
Ski

Citroën C-Zero 2012, 63.000km - "motvillig" solgt - leveres 6/7-16
Honda Transalp 2001 - første batteriskift i 2012!
BMW i3 Full Pakke Protonic blue
www.rekkeviddeangst.com ..her blir det liv - trodde jeg, men så kom hurtigladerne...

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA