Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: EU vil få på plass ladenettverk basert på standard

Startet av koffeld, lørdag 04. oktober 2014, klokken 10:06

« forrige - neste »

koffeld

Det er mulig for eiere og reservasjonsholdere å få en fabrikkomvisning i Fremont, viser det seg. Vi skal en tur over nå, så jeg tok kontakt med de for noen uker siden og fikk booket inn tur på mandag kl 15, lokal tid.

Blir nok et av de absolutte høydepunktene for min egen del :)

Jeg kan ikke skjønne annet enn at de må være godt i gang med produksjon av beta-modeller av X nå, så da kan jeg muligens bekrefte eller avkrefte noen rykter etter besøket.

Så vidt jeg har forstått, må jeg underskrive en NDC, så det blir nok ingen bilder eller veldig juicy detaljer...
Tesla X90D 2017
Nissan Leaf 2012

KrW

Model X 100D 2018 AP2,5-3
Model X 90D 2017 AP2 solgt
Model X 90D 2016 solgt
Automower 330X robotklipper
Leaf solgt
Model S85 (kun i to uker)

sigurdi

Kos deg.
Rapporter fra de som har hatt omvisning i det siste, er avdelinger ikke med på turen som var med før.
Dette er plasser en nok hadde fått et glimt av X eller deler, men se på delene ved den store stansemaskinen, kanskje du ser noe der.
Horten
Model S 70D (reservert 26.11.15. utlevert 16.12.15)
Model X. #645 (reservert - 11 September 2013)
Model X.Sig #288 (reservert - 5 April 2014) - Kanselert

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA