Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Lydanlegget

Startet av Svefred2, fredag 03. oktober 2014, klokken 18:50

« forrige - neste »

Svefred2

Da har jeg hentet min blå/hvite Exclusive og er svært fornøyd ;D

KIA Moss har 3 biler på vei som ikke er solgt, levering Desember.
Tenkte det kunne være greit å vite for de som bor i nærheten og vil ha bil raskere :)

Bestilt blå Kia Soul EV med hvitt tak 20 Juni, levering antas september/oktober

230V

Var det deg jeg så i Moss i dag? Tror de to siste i regnret var 19. Møtte deg i rundkjøringa ved Kiwi/Nordlie Auto :)

nemiarwen

Sitat fra: Svefred2 på torsdag 18. september 2014, klokken 16:11
Da har jeg hentet min blå/hvite Exclusive og er svært fornøyd ;D

KIA Moss har 3 biler på vei som ikke er solgt, levering Desember.
Tenkte det kunne være greit å vite for de som bor i nærheten og vil ha bil raskere :)

Farger de har da?

Svefred2

Da jeg skrev det var det blå, hvit og sort. Status nå vet jeg ikke...

Svefred2

Sitat fra: 230V på lørdag 20. september 2014, klokken 15:51
Var det deg jeg så i Moss i dag? Tror de to siste i regnret var 19. Møtte deg i rundkjøringa ved Kiwi/Nordlie Auto :)
EL48613, jeg kjørte gjennom der rundt kl 1510 i dag, hadde vært på Campino og skeiet ut med en babb ;D

230V

Sitat fra: Svefred2 på lørdag 20. september 2014, klokken 17:53
Sitat fra: 230V på lørdag 20. september 2014, klokken 15:51
EL48613, jeg kjørte gjennom der rundt kl 1510 i dag, hadde vært på Campino og skeiet ut med en babb ;D
Hehe. Ah, da bomma jeg på regnummeret. Men den var godt synlig på veien.  ;)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA