Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Hvor langt har din Model S rullet?

Startet av nebbulk, fredag 03. oktober 2014, klokken 14:48

« forrige - neste »

afitch80

Sitat fra: Mippen på lørdag 15. november 2014, klokken 17:01
Når jeg har kjørt tms har jeg faktisk ikke lagt merke til at dette mangler. Hva er det som er der originalt og er det noe rom under armlenet i bilen?
I armlenet er det kun to koppholdere som kommer frem når du skyver armlenet bakover. Ellers er det bare masse ingenting mellom armlenet og skjermen.
Bruker armlenet mye, spesielt på langtur. Bruker også alltid koppholderne på langtur. Da er kopper eller flasker veldig i veien. Blir fantastisk å få disse vekk fra armlenet. Mobiler blir og liggende der hvis de skal lades. Ligger de nede i midten, sklir de bare rundt og lager støy på radioen. Så blir bra å få den/de en bedre plass og.
Før amerikansk, nå tysk.

Mippen

Er det lademulighet for mobil der foran otiginalt eller får man bare det med denne nye konsollen? Syns det er rart at oppbevaring mellom seter ikke er standard.
Fremtiden er elektrisk.

afitch80

Sitat fra: Mippen på lørdag 15. november 2014, klokken 17:46
Er det lademulighet for mobil der foran otiginalt eller får man bare det med denne nye konsollen? Syns det er rart at oppbevaring mellom seter ikke er standard.
Der er 2 usb og en 12v orginalt. Alle tre er tilgjengelig også etter installasjon av konsollen. Men de stapper vel en lader i den ene. Der går ledningen under konsollen og opp i holderen.
Før amerikansk, nå tysk.

laumb

Opplevde i går for første gang støy på radioen fra mobilen - mens den sto i dockingen.
Så da kan man trygt si at det ikke hjelper så mye på.

Har hatt mobilen "nederst til venstre" hele tiden - og støy har vært like sjeldent før jeg fikk konsollen.

Tandersen

Til dere som har fått midtkonsoll, skulle ikke prisen være 600$?
Jeg fikk min montert i går og faktura på 5922,- ink. mva. Andre som har fått dette billigere?
Sort S85 sort skinn + alt, minus barneseter og sikkerhet. VIN:23880 Bekreftet levering Mars 2014

Øggen

tesla007

Tesla model 3 15.04.16
Solgt: Model s90d
Rød model X P100DL med alt utstyr,6 ultrawhite seter og 22" black oynx. Mars 2017 :)

Øggen

onlineorders@teslamotors.com f.eks.
Mulig drt var en egen tidligere, men fra denne fikk jeg de siste mailene.

mr.rs4

Betale ekstra 5-6tusen, og støy i bilen / radioen er jo ikke bra...
Raymond - Tesla Model XP100D
Selger BMW M5 e61 LAV km -  BMW M5 e61 LAV km
Annonse på Finn.no

Kimpala

Jeg skulle få min i desember, ikke hørt noe enda. Gjelder fler vel??
X
3

ELbilist1

Hei.
Er iferd med å handle midtkonsoll fra EVannex.com
Er det noen som har erfaringer derfra?
Eller går det ann å få tak i orginal nå??
:) Ren nytelse, hvær dag!

twinpeaks

Hei,

jeg har ingen erfaringer med midtkonsolen enda, bilen min kommer "sent i mai". Men jeg har som en gang nevnt før funnet denne midtkonsole i Tyskland som tiltrekker meg enda mer enn EVannex.com:

http://www.e-driver.net/tesla-model-s/mittelkonsolen-center-consoles/

bilde fra TFF-forum, volker.berlin

Den finnes i mange forskjellige varianter og farger og kan også lages med lokk festet noe lavere (jeg tror at dette kan være veldig kjekt).
Det er noe forvirrende priser siden moms er ikke med umiddelbart. I svart koster den inkl. levering i Tyskland 680 EUR. Jeg har sjekket med Tesla i dag om det er akkurat samme mål i D-versjonen som i vanlig Tesla uten D, noe de bekreftet. Det må nevnes at man må fjerne hylle under skjermen for å få montert konsolen. Selger hos Tesla var i dag noe usikker om dette (garanti???), men de som jobber ved service så ingen problem med dette.
Jeg er ganske sikker at jeg sender en bestilling i løpet av de nærmeste dager, slik at jeg kan ta den med fra Tyskland (har familie der) når bilen prøves for første gang på langtur.
"Silberstreif", 85D, sølv metallic

ctr46

Sitat fra: twinpeaks på tirsdag 17. mars 2015, klokken 22:03
Hei,

jeg har ingen erfaringer med midtkonsolen enda, bilen min kommer "sent i mai". Men jeg har som en gang nevnt før funnet denne midtkonsole i Tyskland som tiltrekker meg enda mer enn EVannex.com:

http://www.e-driver.net/tesla-model-s/mittelkonsolen-center-consoles/

bilde fra TFF-forum, volker.berlin

Den finnes i mange forskjellige varianter og farger og kan også lages med lokk festet noe lavere (jeg tror at dette kan være veldig kjekt).
Det er noe forvirrende priser siden moms er ikke med umiddelbart. I svart koster den inkl. levering i Tyskland 680 EUR. Jeg har sjekket med Tesla i dag om det er akkurat samme mål i D-versjonen som i vanlig Tesla uten D, noe de bekreftet. Det må nevnes at man må fjerne hylle under skjermen for å få montert konsolen. Selger hos Tesla var i dag noe usikker om dette (garanti???), men de som jobber ved service så ingen problem med dette.
Jeg er ganske sikker at jeg sender en bestilling i løpet av de nærmeste dager, slik at jeg kan ta den med fra Tyskland (har familie der) når bilen prøves for første gang på langtur.

Hei.

Har du fått midtkonsollen din enda? Hadde vært fint med noen flere bilder samt dine erfaringer med den (plusser og minuser).
85D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA