Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ventetid på servicetjenester Drammen/Skøyen

Startet av Hassan, fredag 03. oktober 2014, klokken 09:31

« forrige - neste »

Hassan

Heisan jeg har problemer med innlogging på tesla appen, vet noen hvordan man bytter assord eller nullstiller den ?




Tesla model S 85 Eier siden mars 2014

mj

Du logger inn på My Tesla og mitt dashboard på hjemmesiden til Tesla  :D
S100D Sort metallic
X75D Blå VIN F127...
S90D Hvit VIN P127...Solgt Juni 2018
S85 Grå VIN P58035, byttet i X75 29.03.17
S85 Grå VIN P36765, solgt 10.04.16

dkw_junior

Vet ikke om det er tilfeldig, men appen min har også lagt av i dag. Blir bare stående på Tesla-bildet og ingen tilbakemelding om "no contact"...Har aldri hatt problemer med appen før. Kan det ha sammenheng med ny 6.0 software...?
S85, grå met, Tech, park, pano, lyd, luft & lys.
Levert 19.mars 14

jazzwheel

Jeg får heller ikke kontakt fra appen idag. Har 5.11 på bilen men nyeste app.

dkw_junior

S85, grå met, Tech, park, pano, lyd, luft & lys.
Levert 19.mars 14

jalias

Samme problem her. Gikk ut i bilen og konstaterte at 3G var nede.
SW 5.14

sisc1337

fAR meldingen "My Tesla Could Not Be Reached At This Time". Har god 3g ekning i bilen
Perlehvit P85, 21" grå turbine, vinterpakke, panoramatak, ultra Hi-Fi lydsystem, smart luftfæring, techpakke, sikkerhetspakke, dobbeltlader, parkeringsassistent, premium interiørbelysning, hattehylle og karbonfiber interiør.

Høgis

Har hatt det samme problemer ofte i det siste. Ser ut som problemet er hos Tesla. Kom ikke tidligere i dag, men gikk plutselig kjappt akkurat nå, har ikke rørt bilen i mellomtiden.
P27864 Mørk grå P85, carbon,  mell.brunt int.  22" Vossen CV4, full pakke untatt dobbeltlader.
Solgt TMS til fordel for BMW 640i Grand coupe,  byttet til en BMW M6 Grand Coupè, AC Schnitzer. Nå ble det Porsche Taycan (tidlig April 2020)

Olatho

Var mye krøll med serverne der borte i går formiddag. Virka som det løste seg da Noen kom på jobb over dammen.

drinden

Litt OT, men kan man har flere profiler knyttet til samme bil? Vi er flere brukere av bilen i husstanden.

Øggen

Sitat fra: drinden på fredag 19. september 2014, klokken 10:34
Litt OT, men kan man har flere profiler knyttet til samme bil? Vi er flere brukere av bilen i husstanden.

Tror ikke det.

Olatho

Har ikke funnet noen måte å ha flere brukere. Men jeg har tenkt å bytte brukernavn til en konto vi begge har tilgang til.
Regner med at det kommer mer funksjonalitet etter hvert, og da er det greit om vi begge kan motta epost osv fra systemet.

petersv

Det er vel ikke værre enn å logge inn med samme epost og passord på begge telefonene, er jo noe man gjør kun en gang og har ikke noe å si på appen forøvrig.

Olatho

Neida. Funker fint teknisk sett med at begge logger inn med samme brukernavn, men psykologisk føles det jo litt kjedelig at det er "min" epost som brukes når det er _vår_  bil.

Muffinman

Men går det an å styre to biler fra appen med samme innlogging? Begge vises i "My Tesla".

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA