Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Detektivarbeid: Finne fremtidige Superchargers?

Startet av satheesh.net, torsdag 02. oktober 2014, klokken 12:45

« forrige - neste »

satheesh.net

Hei leste denne annonsen i papirutgaven av DN i går. De gangene jeg har hatt bruk for disse hurtigladerne har de enten ikke fungert eller så må man ha inngått en eller annen spesiell avtale på forhånd.

Hva mener de egentlig med "OMFATTENDE hurtigladenettverk i hele Skandinavia"?

Asarin

Mener jeg leste de skulle sette opp ladere på sine utsalgssteder rundt om.. Må være det de mener.
---
Tesla Model 3 - Sort LR AWD - 2019
Tesla Model S - 85kW - 2014-2016

Lynet

Danmark har omfattende nettverk, det er 44 ChaDemo hurtigladere spredt rundt i landet. Men de har bare 2000 elbiler totalt!!!!
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

terjebc

Sitat fra: Lynet på onsdag 17. september 2014, klokken 17:26
Danmark har omfattende nettverk, det er 44 ChaDemo hurtigladere spredt rundt i landet. Men de har bare 2000 elbiler totalt!!!!

Det er jo ganske stor tetthet av ladere i et lite land som Danmark.

Det er jo ekstremt dårlig at Nissan ikke gjør tilsvarende i det største markedet sitt.  Her på Østlandet trengs det sårt flere hurtigladere.
- KIA Soul EV Titanium - overlevert 20.02.2015 -

JBS

Sitat fra: Lynet på onsdag 17. september 2014, klokken 17:26
Danmark har omfattende nettverk, det er 44 ChaDemo hurtigladere spredt rundt i landet. Men de har bare 2000 elbiler totalt!!!!

Ja, men der er tilgengæld 0 ( Nul ) laderpunkt hos Nissan i Danmark. !!!
Det er dybt useriøst at Nissan Nordic har forskellige tilgang til lade mulighederne i norden.
Det virker som om at Nissan Japan har sendt en pose penge til Nissan "Nordic" ,
men kun brugt dem i norge :-)
> No bad feelings < det er dejligt at følge jeres fremgang deroppe, vi er kun misundelige.
TEKNA Nov. 2012, købt som Demo bil Aug. 2013, 2000Km.
Mini-El 1986, ombygget til model City Cabriolet i 2012.
Mini-El 1988, under ombygning til model City Tanga.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA