Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Standar hvit eller perle hvit

Startet av silver, mandag 29. september 2014, klokken 17:28

« forrige - neste »

afitch80

Nei, Saleen fronten ser ut som en Corvette front. Ikke pent.
Før amerikansk, nå tysk.

SK901

20K for frontfanger i støpt i plast var utrolig drøyt. Skulle virkelig ønske noe stort hadde skjedd på denne fronten, er utrolig kjipt at hver lille kosmetiske fiks koster skjorta uansett hva.

B_Tesla

Synes egentlig ikke det er så veldig dyrt. Betyr jo 16 før moms, samt at det skal på transport (2-4k?). Den skal lakeres (er det inkludert?), og vi er da fort nede i under 10k. Den skal også bygges, hvor fester skal settes på med presisjon. En fortjeneste skal også med her (10-30%). Det er deler som bilprodusenter vanligvis tjener penger på.
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

HåkonE

Det eneste jeg ikke liker med Tesla design er fronten. Ser ut som en fisk:

Og resten ser ut som en standard BMW 520 uten M-pakke. Altså ingenting som vitner om sport. Saleen sin front er litt mer racing-inspirert, og man slipper den ubrukelige fiskemunnen som prøver å være noe den ikke er (grill). Akkurat som Tesla designet fronten, så at noe manglet og slang på et sort "deksel" for å bli ferdig.

Jeg hadde sjekket ettermarkedet etter en alternativ front, men smaken er som baken.

Birger

Sitat fra: Lokführer på mandag 15. september 2014, klokken 07:38
Jeg synes Saleen sin frontfanger er bedre, men overgangen til panseret ser rart ut.
I tillegg ser det ut som de har montert gjeller...

Tror ikke den blir pen med et skilt foran.
Blå standard 85 med masse goodys og den er bare deilig :-)

K

Jeg ville beholdt originalfanger, men vurdert å gjøre noe med nose conen, dersom du vil ha "custom look". For eksempel:

B_Tesla

Årsaken til at bilen har noen "normale" trekk er jo også at Tesla ikke ønsket å gå veien som i3, prius osv, hvor man lager ting som ikke likner noe man er kjent med. De ønsket vel at man ikke nødvendigvis ser at dette er en EL-bil med mindre man vet det (eller er over gjennomsnittet intresert)
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA