Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Standar hvit eller perle hvit

Startet av silver, mandag 29. september 2014, klokken 17:28

« forrige - neste »

silver

Hei!

Jeg har dessverre vært uheldig og ødelagt frontfangeren min. (Heldigvis ikke min feil)
Ny fanger må bestilles og for originalfanger blir det rundt 20k.

Jeg har derfor kikket litt på frontfangeren som ligger vedlagt. Den skal vises frem på SEMA-show i november og salgsstart like etter.

Hva synes dere om denne?

S85, Sølv, Panorama, Svart skinn (Performance), Karbon, Tech-pakke, Luftfjæring, Parkeringsassistent, Tåkelys, Lydpakke, Hattehylle

B_Tesla

Etter min mening er den feil på bilen. Den har jo enorme luftinntak. Til hva? Kjøle frunken? Men her er det jo opp til eieren.
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

Thor2014

Smaken er som baken.
Jeg ville ikke hatt den.

BMW850

Det er den styggeste jeg har sett og ville ikke brukt den om jeg fikk betalt for det. Den nedre CF-spoileren til samme firma derimot :)
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

tonl

For meg virker det som om fronten smeltes ned.

Car-El

Den der trenger jeg ikke å tenke på engang. NEI!

(Men jeg har ennå lyst på eksosrør bak. Det hadde fått folk til å lure.)
Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

Tai

Synes ikke den er så gale, men det er som nevnt over veldig subjektivt. Det ville ihvertfal gjort bilen spesiell ;D

Tai
Tesla Model S, grønn 85 Kwh,
Bestilt - 06/09-13
Finalized - 14/09-13
Bygget- 15/01-14
Transitt- 21/01-14
Klargjort- 28/02-14
Utlevering - 11/03 2014 kl 15:30!
Solgt - 25/08-17

-->Model X 75D, Midnight silver, 5 seter, premium, krem interiør, Oppgradert auto.
Bestilt 11/08-17
Kaos i Mytesla 02/09-17....
Ankommet Bergen  27/10-17
Utlevert 10/11-17

----------------------------------------------------------
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

t0ffluss

Synes den ble vel "amerikansk" for min smak.. vet ikke helt hvorfor.

I tillegg fikk jeg assosiasjoner til denne karen:

P85, grå, panorama, spoiler, 21", grå performance interiør, karbon, tech, park.assist, lydstudio, lyspakke, dobbeltlader, 3. seterad. VIN: 184xx Ferdig produsert 15/01/2014. - SOLGT oktober 2017.
X75D, grå, 7 seter, AP2 (APH3(?)). Bestilt 29. sep. Ferdig produsert 4-5. november 2017.

Tuxedo

Hm. Også jeg som trodde at ingen bilder av meg selv var tilgjengelig på Internett... så feil kan man ta.
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

Teslanewbie

Leste noen sted at garantien kan ryke ved annenparts spoiler som leder luftstrømmen annerledes enn fabrikksspoilern.. Da alt er nøye utprøvet mtp luftmotstand, kjøling og veigrep..
P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

bull

Sitat fra: B_Tesla på søndag 14. september 2014, klokken 12:23
Etter min mening er den feil på bilen. Den har jo enorme luftinntak. Til hva? Kjøle frunken? Men her er det jo opp til eieren.

Luftinntakene ser ut til å kjøle bremsene, om det er nødvendig er en annen sak.

B_Tesla

Det er ganske mange biler som har luftkanaler for bremsene. BMW hadde hvertfall det helt tilbake til e46, om ikke tidligere. Ville ikke tuklet med akkurat den delen.
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

Lokführer

Jeg synes Saleen sin frontfanger er bedre, men overgangen til panseret ser rart ut.
I tillegg ser det ut som de har montert gjeller...
Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

Thor2014

Sitat fra: Lokführer på mandag 15. september 2014, klokken 07:38
Jeg synes Saleen sin frontfanger er bedre, men overgangen til panseret ser rart ut.
I tillegg ser det ut som de har montert gjeller...

Den ser virkelig ikke bra ut  :-\

MGI

Ser jeg bort i fra at jeg ikke synes fangeren var så veldig lekker, så vil jeg råde TS til å gå all in dersom det er snakk om styling. Det vil garantert se rart ut med den frontfangeren og sorte plastkanaler og bakfanger.
Hva er verst: en elbileier som rakker ned på "fossilbilen", eller en "fossilbileier" som rakker ned på elbilen? Er flere på Elbilforum som har behov for å reflektere litt rundt denne signaturen ...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA