Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: SW v.6.0

Startet av Kenneth Sørum, onsdag 24. september 2014, klokken 20:32

« forrige - neste »

Kenneth Sørum

Er det flere enn meg som sliter med å logge seg på carwings i dag? Får det ikke til via appen eller Nissan.no

Hvit leaf 2012 som pendlerbil
Hvit Volvo v60 r-design 2012 som konebil

reptil

Vært slik siden i går ettermiddag/kveld :(
Svart Leaf Acenta

Rasmus.B

Jeg får heller ikke logget på.

Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk

Lørenskog

Blå Nissan Leaf levert 01 februar 2012
Tesla P85 Levert 08 november 2013

Mrtiger

Har vært slik siden i går:(
2013 Nissan Leaf, Acenta.

BE

Fungerer på Leaf Manager på Europaserveren. (Ikke den samme som den offisielle appen bruker)

Edit: Beklager, jeg lyver. Det funker ikke med Leaf Manager heller.
Sølv Leaf. Levert av Ålgård Auto November 2011.

hekri

Sliter med dette jeg også. Ifølge Nissan kundesenter er disse probleme grunnet oppgradering av sim kort (el. liknende) hos Telenor. Dette påvirker YOU+Nissan som igjen påvirker app'en som henter infoen derfra. Skulle være iorden snart. Snart er jo relativt, så hva det betyr fikk jeg ikke svar på.
Svart 2013 Japan Leaf rundet 30 000km på 1 år :)

Mrtiger

Det er bare tull, de legger alltid skylden på Telenor når nettet er nede.

Kjell Leaf

Sitat fra: Mrtiger på tirsdag 09. september 2014, klokken 15:46
Det er bare tull, de legger alltid skylden på Telenor når nettet er nede.
Vet du noe annet enn andre kan du jo fortelle hva problemet er i detalj. Eller slenger du bare ut noe uten å ha peiling på hva problemet er ?
Leaf Tekna, levert des. 2013.
Farge : Hvit

Sommerkos : BMW 645ci cabriolet 2004

Rio

Det fungerer på den gamle serveren, så det er ikke Telenor Connexion.

Det tar fryktelig lang tid, men det gjør det alltid på den serveren.
Oslo:
VW e-GOLF 2015
Nissan Leaf 2012
VW Golf CityStromer 1995, 1995, 1997, 1998 - (solgt).

Panduck

Sitat fra: hekri på tirsdag 09. september 2014, klokken 15:02
Sliter med dette jeg også. Ifølge Nissan kundesenter er disse probleme grunnet oppgradering av sim kort (el. liknende) hos Telenor. Dette påvirker YOU+Nissan som igjen påvirker app'en som henter infoen derfra. Skulle være iorden snart. Snart er jo relativt, så hva det betyr fikk jeg ikke svar på.

Webserveren (http://www.nissan.no/NO/no/YouPlus/welcome_pack_leaf.html) svarte ikke, jeg skulle likt å visst hvordan de kan skylde på telenor for dette. Med mindre serveren er i skyen hos telenor. Nissan må forstå at elbil-nerder ofte er IT-nerder, og faktisk vet en god del om hvordan ting fungerer. Forklaringer som "problemer i telenor sitt nett" og "du må avinstallere og reinstallere appen" funker ikke...

Rio

Sitat fra: Panduck på tirsdag 09. september 2014, klokken 19:44
Sitat fra: hekri på tirsdag 09. september 2014, klokken 15:02

Webserveren (http://www.nissan.no/NO/no/YouPlus/welcome_pack_leaf.html) svarte ikke, jeg skulle likt å visst hvordan de kan skylde på telenor for dette. Med mindre serveren er i skyen hos telenor. Nissan må forstå at elbil-nerder ofte er IT-nerder, og faktisk vet en god del om hvordan ting fungerer. Forklaringer som "problemer i telenor sitt nett" og "du må avinstallere og reinstallere appen" funker ikke...

Mer fundamentalt, "Europe (old)" serveren funker jo fremdeles, så bilen er åpenbart på nett.
Oslo:
VW e-GOLF 2015
Nissan Leaf 2012
VW Golf CityStromer 1995, 1995, 1997, 1998 - (solgt).

Oyvindso

Jeg har også problemer, på websiden får jeg logget inn, men får ikke noen oppdatert  status. På Leaf Assistant (WinPhone) får jeg ikke logget inn i det hele tatt. Viktigst: jeg får ikke lenger eposter når bilen er ferdigladet med mer: Siste epost fikk jeg på søndag. Hmm...

Gjesp

Samme her. Får logget inn på nett, men ikke oppdatert der. Nissans app funker ikke i det hele tatt. Tragisk at ikke Nissan kan ta tak i dette på skikkelig vis.
Tidens tann leger alle sår ...

Bobbulf

Har du iPhone, prøv Leaf link appen, er mye bedre.
Euro-Leaf Tekna koksgrå "Metallic Slate" :) 08-2013
MB E350 CDI 4Matic AMG - 2010
Bergen

Mrtiger

Bruker nå Leaf manager sin app til android og den fungerer.
Nissan sin er fremdeles nede og det vil den sikkert være en stund til.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA