Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Scoop: ElectricAid.org tester Think city i en massiv filmproduksjon om elbilen

Startet av ilmarw, onsdag 04. februar 2009, klokken 14:05

« forrige - neste »

ilmarw

Ikke vet jeg hvordan det går med Røhne Selmer og Think, men denne linken kan tyde på at de blir forhandler for Buddy ogsa?
http://elbilnorge.no/index.php?name=Blogs&mode=display&id=362&bakgrunn=forum

ilmar
Polestar i bestilling

andreash

Det kan tyde på at en gluping i Røhne & Selmer har skjønt at fremtiden er elektrisk...


Ved å sope inn alle uavhengige elbil merker de klarer, og bygge opp grundig ekspertise før de store fabrikantene kommer med egne el-biler.. Så står de nok bedre rustet til å møte morgendagens teknologi..

smart valg av R&S hvis mine synsinger er i nærheten av sannheten..

Andreas
Før: Peugeot 205 "DC AMP" Ombygd bil. (Defekt/svidd/vraket)
       Peugot Partner Postbil. (Defekt/Expl. i batteri/vraket)
Nå: Buddy 2007

HHF

#2
Røhne og Selmer på Skøyen har jo vært ganske store på Thinkene som ble returnert fra utlandet og sendt ut til det norske folk etter bestillingsliste. Jeg fikk jo min bil på den måten og han som var ansvarlig for dette hos Ford Skøyen, Andreas Bjørnson,  var også en rimelig entusiastisk fyr på elbilenes vegne fikk jeg inntrykk av, så det er nok noe elbil-interesse der og hvorfor da ikke selge Buddy også? Det går jo fint inn som et kompliment til den nye Think, for de som ikke har behov for den rekkevidden og vil ha et rimeligere valg ...


Eks 2000 mod P106, kjørte ca 28.000 km i den. 
Eks 2001 mod Think - kjørte ca 21.000 km i den.
Eks 2009 mod Think City, Zebra - kjørte ca 48.000 km den.
Eks 2013 mod Leaf - kjørte ca 58.000 km i den.
Nå BMW i3

Wired

Nå står det vel at det er i Røhne selmer sine lokaler og ikke at det er Røhne selmer som viser Buddy.
:"Fra lørdag 24. januar kan du prøvekjøre Buddy fra RøhneSelmer sitt sentrale lokalet på Skøyen."

ilmarw

Det var derfor jeg stilte det som et sprsømål. Men et eller annet samarbeid må det vel være, ellers formulerer man vel ikke skrivet på den måten de har gjort?

ilmar
Polestar i bestilling

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA