Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Rabatt e-Golf

Startet av Hassan, torsdag 18. september 2014, klokken 07:43

« forrige - neste »

Hassan

Heisan, lurer på om noen har gjort noen erfaringer med de forskjellige lakk beskyttelsene som finnes på markedet.
Jeg har sett noen videoer av ceramic og den ser utrolig bra ut, plastidip blir litt for matt for meg og Ditec fant jeg ikke noe merkbart på :). Hva mener dere gutta :)?
Tesla model S 85 Eier siden mars 2014

Trustno1

Har ikke noe erfaring egentlig med de, men av det jeg har sett av Ceramic pro er jeg egentlig overbevist, så jeg tenkte å kjøre på med den selv snart :)

BMW850

OptiCoat Pro her ;) Plasti Dip bruker du da ikke som lakkbeskyttelse?! Kanskje på en bil til 10000,-  :P

P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

satheesh.net

Jeg er i hvertfall veldig fornøyd med Ceramic Pro behandlingen jeg har fått utført. Hvis du skal gå for en lakkbeskyttelse er nok Ceramic Pro eller f.eks OptiCoat veien å gå. Gjør bilen enklere og rengjøre, samt mer durabel for ytre påkjenninger.

God deal: http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,7891.msg171674.html#msg171674

Sjøhyene

Sitat fra: satheesh.net på onsdag 03. september 2014, klokken 07:15
God deal: http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,7891.msg171674.html#msg171674

Verdt å merke seg at det tilbudet gjelder kun splitter nye biler. Jeg måtte ut med litt over 11000 på min da 3-4mnd gamle bil.

Men veldig fornøyd med ceramic pro. Fykk inntrykk av det er det ypperste av lakk beskyttelse når jeg satte meg inn i alternativene. Spesielt mtp holdbarhet og evne til å beskytte mot riper.
Tesla model X 90D - 2017 (kjøpt 2019)
Hyundai Ioniq - 2016 (kjøpt 2018)

Tesla model S 85 - 2014 (solgt 2019)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA