Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tesla S60. Sandnes til Lyngdal og tilbake

Startet av krister461, onsdag 17. september 2014, klokken 22:40

« forrige - neste »

Philip Marlowe

Hvis det stemmer at biken trekker for mye strøm, hvorfor får jeg ikke dette problemet med Oslos type 2-uttak? De har jo også bare 16A.
Model 3, hvit, dobbelmotor, langrekker. Fikk bil 6.4.19. EV65xxx.
Model S85, rød. Fikk bil 27.3.14. Solgt 6.4.19.

krister461

Jeg går ut i fra de har forskjellig toleransegrense...

inverter

Jeg tenker at både bil og stolpe bør være "robuste" og tåle litt sånn at en slipper unødvendige problemer...

Hvis elbilen skal kunne erstatte fossil bilen så må dette fungere uten videre seremoni....

Philip Marlowe

Selv om det har vært litt problemer med 16A på Fortumuttakene på Strømmen storsenter, så har jeg brukt 22kW-uttaket et par ganger når plassen har vært ledig. Lytt dyrt, men pytt-pytt. Den har fungert problemfritt begge gangene.

Bruker Charge&Drive-brikken -ikke sms.
Model 3, hvit, dobbelmotor, langrekker. Fikk bil 6.4.19. EV65xxx.
Model S85, rød. Fikk bil 27.3.14. Solgt 6.4.19.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA