Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hvor mye lader dere bilen til?

Startet av pwb, tirsdag 16. september 2014, klokken 21:42

« forrige - neste »

pwb

Da dukket den opp på døra :-) Bestilt på aliexpress og kvaliteten virker helt ok. Nå gjenstår montering og finne en passende tank.

Mr.Zero

Sitat fra: pwb på mandag 01. september 2014, klokken 17:28
Da dukket den opp på døra :-) Bestilt på aliexpress og kvaliteten virker helt ok. Nå gjenstår montering og finne en passende tank.

Luft? Vann? Type? Pris..? Her må du informere litt, da...! ;D
Ski

Citroën C-Zero 2012, 63.000km - "motvillig" solgt - leveres 6/7-16
Honda Transalp 2001 - første batteriskift i 2012!
BMW i3 Full Pakke Protonic blue
www.rekkeviddeangst.com ..her blir det liv - trodde jeg, men så kom hurtigladerne...

pwb

Vann,  ca 3600,- levert på døra. Mva kommer i tillegg.

svingen

ja du får dele erfaringer,en ting er og betale 5000 kr får alt sammen,men frister ikke mye og betale over 20 tusen får og få det montert av forhandler..... :)
venter i spenning på videre fremgang i prosjektet :)
peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

pwb

Hva skal man bruke av frostveske på denne bilen, vanlig blå fra biltema?

pwb

Prøvde å få plass ved venstre framhjul, der hvor i-miev sin blir montert. Da denne er litt høyere så er vannpumpa i veien så dårlig med plass, men mulig vannpumpa kan flyttes. Noen har jo montert den istedenfor den elektriske varmeren så det er jo også en mulighet, men ser ut som plastplata under bilen er i ett stykke, er det enkelt å ta bort den for å komme til den originale varmeren? Ser også ut som det kan være nok plass i front av den elektriske varmeren også. Der hvor det ikke er noe plastdeksel.

pwb

Det går fint å få den montert ved å flytte på vannpumpa. Lager en brakett som gjør at det er enkelt å ta den ut og inn også. Prøver å finne noen med godt lager av 16,18 og 19mm slanger og bend så jeg kan få satt sammen slangene. Noen som har noen tips til bøybare slanger som kan bøyes kraftig og holde formen?

testO

Jeg brukte slanger med ferdige vinkler fra Biltema. Måtte skjøte noen av slangene for å tilpasse alle vinklene.
Mitsubishi i-MiEV 2012 Ocean Blue - Solgt
Tesla model S
TOCN Signaturmedlem

pwb

Sitat fra: testO på lørdag 04. oktober 2014, klokken 17:20
Jeg brukte slanger med ferdige vinkler fra Biltema. Måtte skjøte noen av slangene for å tilpasse alle vinklene.

Fant du skjøter hos Biltema?

testO

Mitsubishi i-MiEV 2012 Ocean Blue - Solgt
Tesla model S
TOCN Signaturmedlem

emil

Sitat fra: pwb på mandag 01. september 2014, klokken 17:28
Da dukket den opp på døra :-) Bestilt på aliexpress og kvaliteten virker helt ok. Nå gjenstår montering og finne en passende tank.

Har du noen link?


testO


Sitat fra: emil på søndag 05. oktober 2014, klokken 11:27
Sitat fra: pwb på mandag 01. september 2014, klokken 17:28
Da dukket den opp på døra :-) Bestilt på aliexpress og kvaliteten virker helt ok. Nå gjenstår montering og finne en passende tank.

Har du noen link?

http://m.ebay.com/itm/271567986911
Mitsubishi i-MiEV 2012 Ocean Blue - Solgt
Tesla model S
TOCN Signaturmedlem


sven erik

jeg ville fått  den montert om dette koster 20 tusen   for en er fort oppe i dette  å gjør man en feil  så kan det koste mer  å som på min fikk jeg påfylling i fangeren  denne borret de selv feil først så det ble ny fanger
og det er ikke billig

emil

Derfor passer man på å gjøre ting riktig med en gang. Føler man seg ikke 100% trygg på å montere dette selv må man sette det bort.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA