Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Er det enkelt og trygg å lade elbilen ved hjelp av mobiltelefonen?

Startet av toys, mandag 15. september 2014, klokken 12:05

« forrige - neste »

Turist

Sitat fra: Øyvind.h på tirsdag 07. oktober 2014, klokken 12:43
Så man må manuelt skru på nærlys også på natten? Jeg har sett at trillinger alt for ofte er bekmørke bak på natten, noe jeg vil anta skyldes manglende lyssensor eller en eier som har skrudd av lyset for å spare noen få Wh.
Min i_miev hadde automatisk skifte mellom kjørelys og nærlys
Den var på kanten til å være litt for effektiv: byttet under broer over veien! (kanskje derfor mange skrur over til bare kjørelys?)

e-Up! må enten modifiseres etter oppskrift fra Caspar, eller så må man veksle manuelt.
Tidligere 1: Think Classic 2001 (Blåbæret)
Tidligere 2: Mitsubishi i-Miev (Millenium)
Tidligere 3: VW e-Up!
Nå: vw e-Golf

toys

Sitat fra: 03sib113 på mandag 06. oktober 2014, klokken 10:57
Hvordan gikk dette for dere?

Var en nisse i ett gammelt vrak som fant det for godt å kjøre på E-Up'n vår i helga mens vi ventet på grønt lys. Han var mer opptatt av noen lys i dashbordet og pang sa det. Ikke så store synlige skader, men jeg er jo litt bekymret. Skiltet datt av, det er litt skader på bakdelen, men mest hakk og riper o.l.

Skal på takst på onsdag, så får vi vel se.

Hvordan har det gått med toys? -Hvor mye av de 100 000 kronene i skade var synlig?

- Beklager sen oppdatering.

Har nå fått igjen bilen og den er som ny.
Etter at taksten og reperasjonen var gjennomført så kom det på ca 75000 kr (hvis jeg ikke husker helt feil).
Bilen var på verksted i ca 3 uker. Byttet hele bakpart og gulv. Heldigvis var det ikke skader på batteri (som de fryktet)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA