Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: 100kW hurtigladere settes opp av kia

Startet av buylove, søndag 14. september 2014, klokken 10:23

« forrige - neste »

Breezec

Ligger der ikke ett gatekjøkken like ved der den nye Tresfjordbrua kommer da? Da hadde jo både E39 og E136 vært dekt.
2017 X75D Levert desember
2014 S85 Levert juni

cra

Sitat fra: Øggen på mandag 08. september 2014, klokken 03:10
Rart om ladern kommer på Vestnes eller Molde for den saks skyld. Da står de jo "tett" mot nord.
Men retning Bergen fra Ålesund ser det, og er det fortsatt vanskelig. Ikke noe SC blir prioritert her. Verken Service Center eller Super Charger.

Å kjøre fra Ålesund til Bergen er da ikke noe problem lenger? Riktig nok en 4-mils omvei via Sandane for å nå superlader der dersom man kjører indre. Har sjekka avstander fra der jeg bor og til Knarvik hvor jeg reiser til innimellom, og den ruta jeg tar (fergefri) er nøyaktig 400km. Ved å ta ferg Anda - Lote kan jeg spare 32km, men jeg hater å ta ferge (gjør det mer enn nok), så tidsmessig går vinninga fort opp i spinninga, og så er det jo ikke gratis å ta ferge med elbil heller. 

Kjører jeg om Aurland i stedet blir turen på 477km pluss ferge Manheller - Fodnes, men da må jeg et stykke "tilbake". Om Bergen er målet blir differansen noe mindre.

Vestnes utpeker seg som neste logiske sted avstandsmessig, med 178-185km fra Sandane, alt ettersom rute man velger. :)
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

SIS

Sitat fra: Breezec på mandag 08. september 2014, klokken 08:48
Ligger der ikke ett gatekjøkken like ved der den nye Tresfjordbrua kommer da? Da hadde jo både E39 og E136 vært dekt.

Det gjør det. I Remmemsvika, 2-300m unna der brua går iland på Vestnes sida.

OddB

Nå er det ingen prikker mellom Sandane og Aspøya lenger, så da får gatekjøkken være gatekjøkken :D
Roxy -(rød S85) mottatt 19. mars 2014 kl 18:00
Styremedlem i Tesla Owners Club Norway

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA