Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Feil og mangler (reklamasjoner) - Hva opplever du på din bil?

Startet av haakon88t, lørdag 13. september 2014, klokken 08:43

« forrige - neste »

haakon88t

Hei,

Opplever på Thinken min at den ikke lenger lader så fort som den gjorde. Det virker som om ladingen kutter med jevne(?) mellomrom, får så å starte igjen. Den vil heller ikke lade til 100%, kun til 80, selv om den stod til lading hele helgen.
Jeg lader kun på 10A (ikke mulig med 16A). 12v batteriet 3mnd gammelt.

Noen som har forslag til hva dette kan være?

Mvh Håkon

Think City 2008 (Zebra) PCU gen0 Km: 55.000 - Nytt batteri mai 2012. Jeg pendler til jobb med denne bilen 7,5mil hver vei.

haakon88t

Den lader til 100% igjen :D men den er fortsatt litt "ustabil" når den lader da...?
Think City 2008 (Zebra) PCU gen0 Km: 55.000 - Nytt batteri mai 2012. Jeg pendler til jobb med denne bilen 7,5mil hver vei.

StianB

Vår oppfører seg likt... har pågått siden  januar.   Har hatt den inne på bilkilden 2 ganger a 2 mnd for fiks.  Men ladingen er ennå treg og ustabil.  Venter på at de skal kalle den inn igjen...  mistenker at det har med fukt... føler det er verre når det regner.

Mvh Stian
Think city 2+2 2011 esp, bas, a/c og varme i frontruten.
Tesla model S, 5+2 uten varme i frontruten :-)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA