Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Fra Bilittkroken 1279 Oslo til Spinneriveien, 1632 Gamle Fredrikstad

Startet av Naphoc, onsdag 10. september 2014, klokken 22:30

« forrige - neste »

Naphoc

Tenkte jeg først som sist skulle slenge opp en tråd her angående disse.
Hentet bilen (en svart P85 med grått skinninteriør) i April og har storkost meg med den siden da!

Har de siste månedene lagt opp en del Tesla-relaterte videoer på youtube, dog med en litt annen vri enn de flotte eierskapshistoriene og turloggene til Bjørn!
Kanalen min finnes her!

Har for øyeblikket den satiriske serien First World Problems "Tesla Problems" gående, hvor tredje episode ble lastet opp i dag.

Ellers er det bare å klikke seg inn om man er nysgjerrig på annet som ligger der. Kom gjerne med innspill om det er noe dere savner i dem!
Kommer til å holde tråden oppdatert med nye videoer, om det er noen interesse for det :)

Kristian O

Du glømte to vesentlige detaljer i video #3:
- Regninga
- At man kan gjer andre ting mens man "tanker" (jobbe, sove, gå på fjellet, whatever).
:)
-S 85, MC Rød, tech pakke, 7 seter.
  130.000 km siden April 2014. Solgt april 2019
-Kia Soul 2016
- Model 3 LR april 2019

Birger

Blå standard 85 med masse goodys og den er bare deilig :-)

bb

Bra tiltak! Jeg har delt kanalen din på min [urlhttps://www.facebook.com/BjornsTesla]Facebookside[/url].
#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer

Naphoc

Sitat fra: Kristian O på tirsdag 26. august 2014, klokken 18:28
Du glømte to vesentlige detaljer i video #3:
- Regninga
- At man kan gjer andre ting mens man "tanker" (jobbe, sove, gå på fjellet, whatever).
:)

Veldig bevisst "glipp". Da ville det jo ikke vært et problem lengre!

Naphoc

Sitat fra: bb på tirsdag 26. august 2014, klokken 18:28
Bra tiltak! Jeg har delt kanalen din på min [urlhttps://www.facebook.com/BjornsTesla]Facebookside[/url].

Dæven! Takker så mye, Bjørn! ;D

Pompel

La merke til kanalen din for en stund siden når jeg snublet over videoen med a' bestemor :) Så ut som en fin tur opp/ned Trollstigen også.

Fortsett med videoene, TMS-videoer er gull nå i ventetiden ;)
S85, Sølv, 19", Tech, Autopilot, Pano, Lydpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke

VigdisA

Gøy å se på den med bestemor ja! Så den nå sammen med minstejenta, hun smilte gjenkjennende :-)
Tesla Model S Signature P85+ :)
Nestleder i Tesla Owners Club Norway

Car-El

Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

Thor2014

hoffa

P85 solgt
Model X P100DL mars 2017
TOCN signaturmedlem og Elbilforening medlem

NegativeElectrode

Veldig bra! Tenkte at Tesla må være en fantastisk bil i Trollstigen (bortsett fra estimert rekkevidde kanskje) når jeg kjørte der med dieselpurka i sommer.
Hvit TM3 2019
Grå TMS 2015 modell (solgt)

ew

Model 3 LR AWD - 25. mars 2019
Model S 85 - 24. juni 2014 [Solgt]

cra

He he he!!! Herlig!!  ;D

En vri på #3 i forhold til det med kostnaden kan jo være å vise hvor slank og "fin" lommeboka til kopisene blir når de tømmer den for hundringser, og hvor ukomfortabelt det er å sitte på ei lommebok der pengene hoper seg opp? :)
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Naphoc

Trivelig å se så mye positiv tilbakemelding! ;D

Sitat fra: cra på onsdag 27. august 2014, klokken 11:13
He he he!!! Herlig!!  ;D

En vri på #3 i forhold til det med kostnaden kan jo være å vise hvor slank og "fin" lommeboka til kopisene blir når de tømmer den for hundringser, og hvor ukomfortabelt det er å sitte på ei lommebok der pengene hoper seg opp? :)

Veldig godt poeng! Burde hatt med den.
Kanskje jeg får lurt det inn i et annet problem...

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA