Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Fra Bilittkroken 1279 Oslo til Spinneriveien, 1632 Gamle Fredrikstad

Startet av Jonasbr, onsdag 10. september 2014, klokken 19:44

« forrige - neste »

Jonasbr

Hei!

Har akkurat kjøpt en Buddy for å bruke til jobb. Kjører tur retur Sandvika som blir litt under fire mil hver gang. Klarer det uten å lade og har ca 30% batteri igjen. Batteriene er av merket Oddesey og har kjørt nesten 20000 km. Batteristatusen på service sist uke viste at batteriene lå på 69%, 70% og 71% med null misuse. Helt greit..

Det som plager meg er den håpløse lyden fra høyttalerne fra bilen. Noen som har erfaring med å sette inn noe bedre? Ettersom en kompis av meg har samme bilen syns jeg det hadde vært morsomt å sette inn en liten sub eks: http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilstereo/Hoyttalere/Subwoofer-8-24797/ bare for å plage han litt. "Litt bedre enn naboen"

Noen som vet hvordan dette lar seg koble til 12v? Det som bekymrer meg mest er om det vil kunne skade noe elektronikk? Her er det snakk om en ganske liten sub så kan ikke skjønne at det kan ha noe å si på selve kjørelengden?

Setter pris på om noen vil dere sine erfaringer eller har noen tanker på en god måte å gjøre dette på

Mvh Jonas

Buddy city-jet 6 2007 mod. 50000km.
Asker

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA