Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Ladeproblemer etter montering av dobbeltlader

Startet av Mippen, torsdag 04. september 2014, klokken 07:53

« forrige - neste »

Mippen

Det er og har vært en del tråder om servicepriser på Nissan. Nå har dagens næringsliv sett på prisene og sammenlignet. Vet ikke hvilket datagrunnlag de har for de ulike prisene da erfaringsmessig prisene på Nissan varierer sterkt fra sted til sted i landet. Prisene på Nissan her er basert på Birger N. Haug som mange er enig om er en av de dyreste, så kanskje det ikke er så representativt i denne oversikten.  Tesla og VW har erfaringsmessig like priser hos sine forhandlere. De andre bilmerkene har jeg ikke kjennskap til når det gjelder priser. Kjenner folk seg igjen i denne artikkelen eller er datagrunnlaget for smalt?

http://www.dn.no/privat/2014/08/19/2159/Motor/elbilister-klager-p-serviceutgiftene

Fremtiden er elektrisk.

BE

2. Service og videre er ca kr 2000, -  dyrere pr gang på Nordjæren enn Birger N Haug sine priser. Så for oss som bor her er serviceprisen på Leaf omtrent 50% over  det som kommer frem av artikkelen.

Heldigvis kan en hoppe over de dyre servicene uten at det har noen videre betydning for reklamasjonsretten. Kjekt med den norske forbrukerkjøpsloven.
Sølv Leaf. Levert av Ålgård Auto November 2011.

Mippen

Nå har ikke jeg vært inne med min leaf ennå på service og jeg er så heldig å få første service gratis, så jeg må ikke betale før neste service  i 2015 (lang historie).  Uansett fikk jeg tilbud på ca 1500kr på første service og de andre servicene sa de var mellom 500 og 1000kr dyrere, så det er langt under Birger N. Haug sine priser. Dette var Sande Vest i Bergen sitt tilbud på service nå i vår.
Fremtiden er elektrisk.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA