Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Hva er din favoritt låt i Teslaen?

Startet av Amoss, onsdag 03. september 2014, klokken 21:54

« forrige - neste »

BMW850

Fikk også min P85 med feil innertak. På grunn av kluss, ferieavvikling og manglende deler har jeg ennå ikke fått utført byttet etter snart ett halvt år. Tesla Drammen hadde bilen inne i juli for å utføre dette. Når jeg hentet den var det ikke gjort. Håper Tesla av goodwill og uten ekstra kostnad for dem bytter til sort isteden for hvit. Da hadde jeg blitt veldig, veldig fornøyd :)

Så til ditt spørsmål. Nå er det vel også av betydning hvilken farge du har på interiøret. Jeg har sort og var usikker selv men ikke etter at jeg så disse bildene:
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Cato76

Sitat fra: olav69 på fredag 05. september 2014, klokken 14:00
Fikk bilen min levert med feil taktrekk. Skal jeg forsøke å byttet det ut med det nye sorte trekket, eller skal jeg går for det lyse alcantara trekket? Sliter litt med å velge sort trekk når jeg ikke får sett det i en bil.

Noen synspunkter?

Om du bytter taktrekket så må du vel også skifte ut A,B og C stolpe-dekslene (deksel mellom tak og dashbord/dør) på innsiden også... Det blir vel noen kroner ekstra ut av det?  ???
:+1: Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

bull

De må vel byttes uansett? Tolker det som han fikk levert stofftrekk når han skulle hatt alcantara, så da blir det like mye som må byttes enten det er til mørk eller lys alcantara.

jazzwheel

Jeg fikk levert lyst stofftrekk, men det skulle vært lys alcantara. Har fått time i desember og spurte om de da kunne montere sort alcantara isteden siden det nå er et tilvalg. De gikk flere runder internt og kom frem til at det ikke gikk så jeg får lyst uansett. Veldig fornøyd med service uansett.

Grunnen til at jeg ville ha mørkt er at de sorte gummilistene som møter taktrekket rund dørene løsner og sømmen i taktrekket kommer frem. Det ser rett og slett veldig billig ut så jeg tenkte at sort taktrekk mot sort gummilist skjuler dette bedre. Jeg har sett det på flere andre Tesla'er så det er ikke bare hos meg det skjer.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA