Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Hva er din favoritt låt i Teslaen?

Startet av Amoss, onsdag 03. september 2014, klokken 21:54

« forrige - neste »

Amoss

Nå ser det ut som om man kan velge taktrekk type og farge i "Interiør" fanen under Model S designstudio...
Pris: 9.500,- for Alcantara taktrekk, det er vel uendret?
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

tonl

De valgene var ikke der igår da jeg innom og sjekket.

tonl

Muligheten til å velge alcantara på dashboard er tatt vek nå ser seg. Før var "taktrekk" options en del av P pakken/versjonen. Men nå har de skilt dette ut.

RonnyØ

Svarte f..... !!!!!!  >:( Nesten så jeg vurderer å dytte min bak i køen, så jeg får svart taktrekk! Hvor mye kan det koste å ettermontere?
Husqvarna Automower 320

Amoss

Sitat fra: tonl på onsdag 20. august 2014, klokken 13:15
Muligheten til å velge alcantara på dashboard er tatt vek nå ser seg. Før var "taktrekk" options en del av P pakken/versjonen. Men nå har de skilt dette ut.

Vanskelig å si sikkert, men kan se ut som om dashbordet endrer seg når man velger "alcantara", så det er kanskje en del av pakken "alcantara taktrekk"?
ReservationId 364902

Amoss

Sitat fra: RonnyØ på onsdag 20. august 2014, klokken 13:23
Svarte f..... !!!!!!  >:( Nesten så jeg vurderer å dytte min bak i køen, så jeg får svart taktrekk! Hvor mye kan det koste å ettermontere?

I så fall hadde jeg nok fortet meg med å ta kontakt og sjekket om du kan endre konfig. Kan ikke være mange dagene du har på deg før den går i produksjon, dersom det ikke alt er for sent...
ReservationId 364902

RonnyØ

Det har jeg alt gjort, og den har allerede gått i "pre production". Det innebar at jeg ikke fikk endret noe, uten at det ble nye 4 mnd. Det vil si desember kontra oktober.. Hmm
Husqvarna Automower 320

F_P

Hmm.. Noen utsettelse gidder jeg ikke, men betaler gladelig noen kroner for et sort taktrekk i etterkant. Skal klare å bytte det selv også bare jeg får tak i et. Ikke veldig begeistret for sort interiør med lys beige tak sånn som min blir nå
X100D, 6-seter med alt originalt utstyr, og snart alt uoriginalt ;-)

Eksen: S85, brun, pano, luft, lyd, skinn...

RonnyØ

Sitat fra: F_P på onsdag 20. august 2014, klokken 14:07
Hmm.. Noen utsettelse gidder jeg ikke, men betaler gladelig noen kroner for et sort taktrekk i etterkant. Skal klare å bytte det selv også bare jeg får tak i et. Ikke veldig begeistret for sort interiør med lys beige tak sånn som min blir nå
Enig.. Så det blir sort i min også, bare ikke fra fabrikken :)
Husqvarna Automower 320

laumb

ser ut som man må fram med pengeboka og fikse seg ettermontert sort tak da. irritert meg sykt mye at det er beige....

bull

Snakket med Tesla i forrige uke om når dem trodde svart taktrekk ville komme, fikk til svar at de ikke hadde hørt om at det skulle komme i nærmeste fremtid. Bekreftet derfor bilen forrige onsdag. Nå har jeg snakket med dem om å få endret fargen, så håper det lar seg ordne :)

Guybrush

Jeg spør teit jeg.
Var alle biler beige før (som standard), men nå har vi mulighet til å bestille svart tak for kr 9500.- ?

laumb

Standard var (og er) beige stoff.
Før kunne du betale for å få beige alcantara.
Nå kan du betale og velge mellom beige og sort alcantara.

Trustno1

Har tenkt litt på takfargen selv. Om man demonterer trekket så bør det vel kanskje ikke være alt for avansert å få farget det?

Jeg har ikke noe erfaring med stoff-farging fra før, men ville tro det lot seg gjøre og få det nogenlunde bra.

BMW850

Før dere drømmer om å evt bytte tak/taktrekk selv bør dere vite at dette krever demontering av frontrute.
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA