Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: 3 av 5 stjerner i Euro NCAP kollisjonstest

Startet av Råde, onsdag 03. september 2014, klokken 14:28

« forrige - neste »

Sinamics

Sitat fra: Ourasi på onsdag 30. mars 2016, klokken 19:29
Ser du har norske Polarfelger, valgte samme selv, bare i orginaldimensjoner med orginale sommerdekk, og fikk de montert på bilen idag..

Ja stemmer det.  Syntes de felgene tar seg godt ut på golf. Meget fin bil Ourasi!. (Angrer litt på at jeg valgte hvit bil)
Jeg kjøpte 235/35 19"  ,  men det er MYE dekkstøy sammelignet med originalhjul, samt at lane-assist ikke fungerer så godt som tidligere da den sporer en del mer.  For se hvor lenge jeg holder ut.. haha

Ourasi

NightBlue med Shetland skinn var min favoritt og ble mitt valg, men hvit-perle m. sort skinn eller sort-perle m. shetland lå hakk i hel og var ett ekstremt vrient valg å ta :P
Min blir bedriten i støvhelvete på telemarksasfalten etter 200m kjøring, så akkurat nå "fyrer man for kråkene" ved å shine bilen...

Var vel 18" 45 profil på sommerdekkene på min gamle mk6 diesel, dekkene var forferdelig støyete og asfaltkanter på E18 føltes som fartsdumper og ditto ryggsmerter, og byttet dem til 16" umiddelbart vederlagsfritt!
Men, angret litt på at jeg ikke beholdt 18" felgene, for jeg fant nemlig dekk helt ned i 67db på selv 19" 235/35. Husk at 6db økning gir tett på dobbelt så mye støy.

Overraskende hvor behagelig orginaldekkene var til E-Golfen mtp. støy/komfort m. 2.8bar, men kan nok finne betydelig bedre med tilsvarende rullemotstand, får se om selvangivelsen som kommer imorra gir litt skattepenger til dekk testing :P
E-Golf 2016

El-kverna

#437
Endelig er sommerhjul på plass :D

Ktm2000

Sitat fra: askimso på søndag 27. mars 2016, klokken 20:22
Sommerhjulene montert for sesongen. Veldig fornøyd 8)

Hvor fikk du tak i disse??  :D Pris?? De er jo dritflotte :D :D

PokerFjes

Har endelig fått somlet meg til å senke bilen... og sammen med et arvet hjulsett med Detroit 18-tommere så er jeg særdeles godt fornøyd med sommer-looken. Spacerne må forøvrig tilskrives en god del ære :).
Om en ukes tid blir det nye Goodyear EfficientGrip Performance 225/45 R18 til å erstatte 225/40-dekkene som sitter på. Da blir det litt mer komfort og bedre fylling av hjulhuset.

2016 VW e-Golf; VP, Limestone Grey - http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,23094.0.html
2000 VW Caravelle 2.5 TDI Syncro
1994 Toyota Landcruiser VX 4.2TD

e-Gorm

#440
Her er min 2016 med 18 tommers Marseille-felger og Pirelli Cinturato P7 225/45 R18 95W
(18 inch Marseille rims on VW e-Golf 2016)
Mvh e-Gorm.

VW e-Golf, 2016 mod,
18" Marseille felger med Pirelli Cinturato P7 225/45

krister461

Da har det blitt E-golf som bil nr.2 her i huset. Kjøpte en pent brukt en og byttet ut felgene med noen jeg likte bedre.

soarer



Var ute å testet drone til filming av biler. e-Golfen fikk være modell  :)

Se test video her:
2015 e-Golf. Levert 28-10-14.

grønnskolling

Sitat fra: mihkku på mandag 17. august 2015, klokken 22:56
Liten shoot før man kjørte hjem fra jobb :)



Hei, har du mulighet til å legge ut bilde på nytt? Jeg forstod det slik at du hadde fjernet c-lyktene??

mihkku


Ecinnaj

Sitat fra: 4Matic Fanatic på mandag 09. mars 2015, klokken 19:49
Konebilen ankommet. S�ren hvor jeg angrer at jeg fikk bytta fargene mellom bilene - Pacific Blue er skikkelig fin!
Wow den var nydelig :)


sengekos


Sarwar


mortenstj


Chivas

Se der ja, dynamiske lykter og greier :)

Siste ryktene jeg hørte var at vi som venter får de lyktene i 2018 :-/

Maffakka

Ventetiden over! Bestilte i Mars og fikk den ut igår! Tungsten silver

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA