Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: 3 av 5 stjerner i Euro NCAP kollisjonstest

Startet av Råde, onsdag 03. september 2014, klokken 14:28

« forrige - neste »

Vuninho

Sitat fra: Lefsegokk på mandag 17. august 2015, klokken 15:42
Sitat fra: PokerFjes på mandag 17. august 2015, klokken 15:01
Sitat fra: Lefsegokk på mandag 17. august 2015, klokken 14:58
Sitat fra: PokerFjes på mandag 17. august 2015, klokken 09:49
veldig pent! Hvor mange lag sprayet du?
Takker og bukker! Det er 9-10 lag, og det er gjort av en proff. Jeg ville ikke kødde det til.
Såpass ja :). Det er vel 4-5 lag som anbefales. Hvor fikk du dette gjort og hva kostet herligheten?
Jeg fikk det hele forklart av han som gjorde det. Tror det het drammen car dip. Det kosta 12.500. Grunnen til at han kjører dobbelt så mange lag er at han bruker en annen teknikk, visstnok. Det er jo forskjell på å bruke utynnet plasti dip fra sprayboks og dyse med tynnet plasti dip. Det hadde noe med finishen å gjøre.
   
Det er jo fresht å velge custom farge, men jeg har hørt at dette er det eneste som stopper småsteinsprut. Jeg har ikke lyst på en bil som er full av hull om 5-6 år.

Synes matt lakk (plastidip) er ganske fint jeg. Er det sort farge du har der, eller grå? Vurderer å gjøre det samme med min, så jeg la inn en forespørsel til drammen car dip og fikk tilbudt helgummiering til litt over 13000,-? Noen grunn til at de tar dyrere nå enn da du tok?

gamer73

Sitat fra: mihkku på fredag 21. august 2015, klokken 18:31
Blir bare mer og mer forelsket i R stylingen. Verdt pengene

Jeg tror kanskje jeg syntes din bil er den kuleste her inne. Selv om jeg ville hatt litt mer gun-metal på felgene og 18 og ikke 19 tommer felger og kanskje ikke sååå blodsenka;) Men utrolig stilig bil som setter vanlige E-golf i skyggen.

Chana

Sitat fra: mihkku på fredag 21. august 2015, klokken 19:02
Sideskjørt, bakfanger og diffusor til bakfangeren. Tok dette fra en vraka bil, men Møller skal ha ca. 17-8k for kittet. Kan jo så klart kjøpe front også, men synes eGolf fronten blir så pen med de GTE rillene foran.

Går det an å få se flere bilder av bilen din?
For eksempel baken?

Kjenner det vekker litt interesse  ;D
'15 VW e-Golf Limestone Grey
'98 VW Passat R36 (Husbonden sin)
'10 Citroën DS3 150THP Sport - Solgt
'01 Audi S3 - Solgt
'91 VW Corrado G60 - Solgt
'90 VW Corrado G60 - Skrapet

mihkku

Takk:)

Den er bare senket 30mm og det er koe jeg anbefaler da bilen ble langt bedre på mange måter.

Jeg tenkte på 19", men valgte 18" da jeg kjører på grusvei titt og ofte i tillegg til at 19" ble helt for j... Når man bor i byen. Stivt og lett å skrape felgene, selv med alloygators. :)

Sitat fra: gamer73 på tirsdag 25. august 2015, klokken 08:10
Sitat fra: mihkku på fredag 21. august 2015, klokken 18:31
Blir bare mer og mer forelsket i R stylingen. Verdt pengene

Jeg tror kanskje jeg syntes din bil er den kuleste her inne. Selv om jeg ville hatt litt mer gun-metal på felgene og 18 og ikke 19 tommer felger og kanskje ikke sååå blodsenka;) Men utrolig stilig bil som setter vanlige E-golf i skyggen.

mihkku

Ser litt høy ut pp bildet, men har tatt det når bilen stod i en bakke:)

Sitat fra: Chana
link=topic=16022.msg392333#msg392333 date=1440483774

Sitat fra: mihkku på fredag 21. august 2015, klokken 19:02
Sideskjørt, bakfanger og diffusor til bakfangeren. Tok dette fra en vraka bil, men Møller skal ha ca. 17-8k for kittet. Kan jo så klart kjøpe front også, men synes eGolf fronten blir så pen med de GTE rillene foran.

Går det an å få se flere bilder av bilen din?
For eksempel baken?

Kjenner det vekker litt interesse  ;D

Chana

Sitat fra: mihkku på tirsdag 25. august 2015, klokken 10:16
Ser litt høy ut pp bildet, men har tatt det når bilen stod i en bakke:)

Sitat fra: Chana
link=topic=16022.msg392333#msg392333 date=1440483774

Sitat fra: mihkku på fredag 21. august 2015, klokken 19:02
Sideskjørt, bakfanger og diffusor til bakfangeren. Tok dette fra en vraka bil, men Møller skal ha ca. 17-8k for kittet. Kan jo så klart kjøpe front også, men synes eGolf fronten blir så pen med de GTE rillene foran.

Går det an å få se flere bilder av bilen din?
For eksempel baken?

Kjenner det vekker litt interesse  ;D

Var litt mørkt, vanskelig å se noe... men thanks anyway :)

30mm senk, er det Eibach sitt sett du har?
'15 VW e-Golf Limestone Grey
'98 VW Passat R36 (Husbonden sin)
'10 Citroën DS3 150THP Sport - Solgt
'01 Audi S3 - Solgt
'91 VW Corrado G60 - Solgt
'90 VW Corrado G60 - Skrapet

PokerFjes

Sitat fra: Chana på tirsdag 25. august 2015, klokken 15:31
Sitat fra: mihkku på tirsdag 25. august 2015, klokken 10:16
Ser litt høy ut pp bildet, men har tatt det når bilen stod i en bakke:)

Sitat fra: Chana
link=topic=16022.msg392333#msg392333 date=1440483774

Sitat fra: mihkku på fredag 21. august 2015, klokken 19:02
Sideskjørt, bakfanger og diffusor til bakfangeren. Tok dette fra en vraka bil, men Møller skal ha ca. 17-8k for kittet. Kan jo så klart kjøpe front også, men synes eGolf fronten blir så pen med de GTE rillene foran.

Går det an å få se flere bilder av bilen din?
For eksempel baken?

Kjenner det vekker litt interesse  ;D

Var litt mørkt, vanskelig å se noe... men thanks anyway :)

30mm senk, er det Eibach sitt sett du har?
Helt enig, hva er vitsen med å se på baken i dårlige lysforhold ;)
2016 VW e-Golf; VP, Limestone Grey - http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,23094.0.html
2000 VW Caravelle 2.5 TDI Syncro
1994 Toyota Landcruiser VX 4.2TD

hottentott33

Sitat fra: PokerFjes på tirsdag 25. august 2015, klokken 15:33

Helt enig, hva er vitsen med å se på baken i dårlige lysforhold ;)

Det var nå uansett ei feit ræv med den bakfangeren der ;D ;D
2015 VW e-Golf m/VP. Pendlerbilen.
2003 Mercedes-Benz C200T CDI. Konebilen og langturbilen.
2010 Fiat Ducato Trigano 2,3 turbodiesel. Bobilen/Feriebilen.

mihkku

Har eibach settet ja.

Har egentlig nok bilder av baken, men sliter med at Bilder i OS X ødelegger mine raw filer:/

Her er et annet før jeg satt på senk. Får knipse noen flere når det er sol ute igjen:)

-Aleks

Ser veldig rå ut med R bakfangeren. lite tips siden du har hvit bil og av en rar grunn så taklukespoilern på E-golf ikke sort på baksiden så det kræsjer litt med den sorte plasten på bakruta. sett noen har foliert denne hvit. :)

mihkku

Har plan om å foliere taket, spoileren og speilene, men det får bli til neste år:) Nå kommer det på lyktelister og sort vw emble, så er det pause. Må bruke penger på andre ting :p

gamer73

Sitat fra: mihkku på tirsdag 25. august 2015, klokken 22:23
Har plan om å foliere taket, spoileren og speilene, men det får bli til neste år:) Nå kommer det på lyktelister og sort vw emble, så er det pause. Må bruke penger på andre ting :p

Jeg så en sinnsykt fet hvit E-golf med krambua i Bergen i går...den må ha vært R-styling på...kanskje det var deg? Uansett var den sinnsykt fet...

skoTner

Sitat fra: gamer73 på onsdag 26. august 2015, klokken 08:12
Jeg så en sinnsykt fet hvit E-golf med krambua i Bergen i går...den må ha vært R-styling på...kanskje det var deg? Uansett var den sinnsykt fet...

Bilder, bilder, bilder!  :P
Venter på eGolf

gamer73

Sitat fra: skoTner på torsdag 27. august 2015, klokken 09:14
Sitat fra: gamer73 på onsdag 26. august 2015, klokken 08:12
Jeg så en sinnsykt fet hvit E-golf med krambua i Bergen i går...den må ha vært R-styling på...kanskje det var deg? Uansett var den sinnsykt fet...

Bilder, bilder, bilder!  :P

jeg tok desverre ikke bilder da jeg kjørte bil selv....men den var rimelig fet ja:)

PokerFjes

Sitat fra: mihkku på fredag 21. august 2015, klokken 19:02
Sideskjørt, bakfanger og diffusor til bakfangeren. Tok dette fra en vraka bil, men Møller skal ha ca. 17-8k for kittet. Kan jo så klart kjøpe front også, men synes eGolf fronten blir så pen med de GTE rillene foran.
Er det lett å montere GTE-rillene? Hvor fikk du tak i dine? De er veldig pene, kunne tenkt meg slike på min også.
Jeg synes også fronten på e-Golf er pen, men har du vurdert en splitter?
2016 VW e-Golf; VP, Limestone Grey - http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,23094.0.html
2000 VW Caravelle 2.5 TDI Syncro
1994 Toyota Landcruiser VX 4.2TD

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA