Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: 3 av 5 stjerner i Euro NCAP kollisjonstest

Startet av Råde, onsdag 03. september 2014, klokken 14:28

« forrige - neste »

Bawler

Blade felger endelig på. Fint vær på vestlandet, tyv starter på sommersesongen  ;)
Haugesund
eGolf med VP og alt utstyr

mihkku

Kledde bilen virkelig bra!

Bugsy

Hentet bil i dag! Oryxhvit med alt utstyr. Til tross for nydelig vår vær i dag, ble den levert med vinterhjul.
2015 e-golf
2012 BMW X1
1980 Panther Lima

HelectriC

Sitat fra: Bugsy på tirsdag 17. mars 2015, klokken 21:49
Hentet bil i dag! Oryxhvit med alt utstyr. Til tross for nydelig vår vær i dag, ble den levert med vinterhjul.

fikk du bilen levert uten skilter?
Model S 75D -2017
eGolf 300 -2019
Hyundai Kona Electric -2019 (solgt)
Model S 85 -2015 (solgt)
eGolf 190 -2015 (solgt)
Jaguar I-Pace -2019 (solgt)

Bugsy

Får skilter i dag. Sto på rufsete prøveskilter. Kunne jo ikke ha med de på bildet:-)
2015 e-golf
2012 BMW X1
1980 Panther Lima

Råde

Love the smell of (car)shampoo in the evening... :)

Blir like skitten igjen i morgen, men pytt...
e-Golf | X75D

Ove

Sitat fra: Råde på mandag 23. mars 2015, klokken 20:34
Love the smell of (car)shampoo in the evening... :)

Blir like skitten igjen i morgen, men pytt...

Fargen er enda finere når den er våt :)
e-Golf
i3s 120 Ah
+ noen fosile til sitt bruk

sap_2000

Hentet Golfen på fredag og har rukket å kjøre 40 mil allerede :-) so far so good

Men nå er det tid for litt preventivt vedlikehold.
Nye biler er ikke vokset eller forseglet på noen måte.
Lakken er tørr som bare det og mottakelig for dritt og riper.

Har tilbrakt endel timer i dag med vasking ut og innvendig samt karmer og nå tørking.
Når man står og glaner noen timer på lakken ser man at dagens biler er langt fra perfekte. Litt lakstøv og antydninger til appelsinhud hist og her og lakken er syltynn. Innvendig var det endel "byggstøv".
Dessverre slik det er blitt i dag. Det spares overalt.

Nå står den i garasjen og venter på en lett runde med polish og så voksing med Collinite #845.
Tenker å ta alle lakkerte flater med karmer, under  dører etc.

Går nok mesteparten av morgendagen også tipper jeg.
Gleder meg over at vinter og saltlaketiden er over. Bare forhandler greier og rote frem Serron 18" hjula over påske så blir det bra :-)







Mvh. SAP - Helelektriske fra juni 2017

mihkku

Vasket bilen før jeg dro til GudbrandsdaleGudbrandsdalen, nå er den brun igjen, så jeg hilser også sommeren velkommen:)

sap_2000

#129
Da var golfen ferdig shinet. Fikk stå et døgn i ro før det var ut i støv og møkk igjen.. >:(

Føles godt at alle lakkerte flater er beskyttet. Tok med ruter og lykter også. Er jo lett å polere og vokse en ny bil som er ren inni karmer osv. Tok noen timer, men det er kosejobb.











Og et par kveldsbilder med dårlig mobilkamera



Mvh. SAP - Helelektriske fra juni 2017

Ove

Nice jobb, fin bil! Det brune skinnet står seg godt til sølv også.
e-Golf
i3s 120 Ah
+ noen fosile til sitt bruk

Bugsy

Da var endelig sommeskoa på. 17" MSW 26.
2015 e-golf
2012 BMW X1
1980 Panther Lima

Råde

#132
Veldig mange bra bilder her. Skulle ønske jeg hadde tid til sommershinen i dag med ordentlig behandling av skjør lakk, men det ble nå til vask. Og SOMMERDEKK! 18" er perfekt. Senking er prikken. Litt fast i fjæring men ikke avskrekkende. Deilig direkte styring. God sommer!
e-Golf | X75D

Kjelliken

Da var sommerhjulene montert..

Noen få uker til så kommer senke settet på også tenker jeg.  :P
E-Golf uten VP
Toyota Celica 2001

mihkku

Sitat fra: Kjelliken på tirsdag 07. april 2015, klokken 10:25
Da var sommerhjulene montert..

Noen få uker til så kommer senke settet på også tenker jeg.  :P
Så på de felgene selv når det var tilbud på de, må si de kler bra til Golfen! Gleder meg til å få mine felger på bilen, men gikk for en egen variant så da må jeg bare vente på produksjon. Håper at det ikke tar like lang tid som det tok å få bilen :p

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA