Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: 3 av 5 stjerner i Euro NCAP kollisjonstest

Startet av Råde, onsdag 03. september 2014, klokken 14:28

« forrige - neste »

sjeverni

Har bestilt ein sånn:
Night Blue Metallic med Shetland beige skinninteriør:



e-Golf bestilt 03.10.'14. Levering tid ca. Mars 2015
Night Blue m. Shetland beige interiør, VP+++

magnus600

Fine videoklipp! Jeg bestilte også night blue/shetland beige m skinn, men ombestemte meg til sort interiør. Mulig jeg må ombestemme meg igjen, for det lyse interiøret er jo helt klart det fineste!
2015 e-Golf Night Blue

Bugsy

Noen som har bilder av en Oryxhvit bil? Gjerne i sollys. Veldig store forskjeller på perlemorfargen mellom produsenter. Noen som kan si noe om Oryxhvit i forhold til f.eks Toyota sin perlemorfarge?
2015 e-golf
2012 BMW X1
1980 Panther Lima

sjeverni

Sitat fra: Bugsy på søndag 05. oktober 2014, klokken 20:50
Noen som har bilder av en Oryxhvit bil? Gjerne i sollys. Veldig store forskjeller på perlemorfargen mellom produsenter. Noen som kan si noe om Oryxhvit i forhold til f.eks Toyota sin perlemorfarge?
e-Golf bestilt 03.10.'14. Levering tid ca. Mars 2015
Night Blue m. Shetland beige interiør, VP+++

torlie

2018 Zoe Bose Edition
2016 Zoe Intens (Solgt!)
Reservert: Skoda Enyaq

Råde

Sitat fra: Bugsy på søndag 05. oktober 2014, klokken 20:50
Noen som har bilder av en Oryxhvit bil? Gjerne i sollys. Veldig store forskjeller på perlemorfargen mellom produsenter. Noen som kan si noe om Oryxhvit i forhold til f.eks Toyota sin perlemorfarge?
Synes Toyota sin er nikotinhvit i forhold.
e-Golf | X75D

EV - Driver

#36
Sitat fra: sjeverni på søndag 05. oktober 2014, klokken 10:50
Har bestilt ein sånn:
Night Blue Metallic med Shetland beige skinninteriør:




Anbefaler å bruke begrepet white leather i stedet for white skin som vel betyr hvit hud (og i all hovedsak brukes til å beskrive mennesker's hudfarge). Ta ikke dette som kritikk, kun som et vennlig råd. Forøvrig: Fine bilder!
Hyundai Ioniq 2019 10/10-19.
E-up mottatt april 2014.E-Golf med VP bestilt 27/2-2014.Levert .23/1-15. E-Golf solgt juli 2019.

mihkku

Fy søren for en fin farge. Prøvde å endre min hvit mot blå, men neihh... "I produksjon" :(
Så ble jeg jo forelsket i det hvite interiøret når jeg hadde valgt sort... bummer :p

Sitat fra: MLe på tirsdag 30. september 2014, klokken 08:51
Her er vi på vei hjem med "Ella". Mer enn litt fornøyd med fargevalg (og bilen forøvrig). Rulla nesten 1500km på ei god uke. Får utrolig mye positive kommentarer fra folk som ser bilen...og det er jo hyggelig! "Finnes det EL-biler som ikke ser rare ut" går igjen...

EspenT


sjeverni

Sitat fra: Vw-E-Golf på mandag 06. oktober 2014, klokken 10:16
Sitat fra: sjeverni på søndag 05. oktober 2014, klokken 10:50
Har bestilt ein sånn:
Night Blue Metallic med Shetland beige skinninteriør:




Anbefaler å bruke begrepet white leather i stedet for white skin som vel betyr hvit hud (og i all hovedsak brukes til å beskrive mennesker's hudfarge). Ta ikke dette som kritikk, kun som et vennlig råd. Forøvrig: Fine bilder!

Utført!!
Takk for hjelpen ;)
e-Golf bestilt 03.10.'14. Levering tid ca. Mars 2015
Night Blue m. Shetland beige interiør, VP+++


Fyksen

Ganske fornøyd med både farge og felger.
Fekk bilen i slutten av Juli, og nærme oss 3500km.
Ble trist av å sette på orginal felg med vinterhjul i helga.

2014 - VW eGolf, 2009 - BMW E61 525 DAT

siforko

Sitat fra: sjeverni på søndag 05. oktober 2014, klokken 10:50
Har bestilt ein sånn:
Night Blue Metallic med Shetland beige skinninteriør:





Fantastisk flott med lyst skinn, men ikke særlig praktisk over tid, hadde det i min forrige bil.
Men etter en del timer med blå dongeri bukser i dem, så ble det mye merker.
Har valgt sort.
Kjører E-Golf FL300

eivhelle

Sitat fra: siforko på tirsdag 04. november 2014, klokken 21:20
Sitat fra: sjeverni på søndag 05. oktober 2014, klokken 10:50
Har bestilt ein sånn:
Night Blue Metallic med Shetland beige skinninteriør:





Fantastisk flott med lyst skinn, men ikke særlig praktisk over tid, hadde det i min forrige bil.
Men etter en del timer med blå dongeri bukser i dem, så ble det mye merker.
Har valgt sort.
Hvis du har lyse skinnseter anbefales det å ta en tur på en møbelforretning og kjøpe et middel som heter K-25 colourlock. Jeg ble anbefalt det av forhandler da jeg kjøpte min forrige bil og det virker. Setene er like fine som de var for 4 år siden.
2020 Audi etron 50, 71kWH, Catalynia Red
2017 VW e-Golf, 35.8kWh, Tungsten Silver
2015 VW e-Golf, 24.2kWh, Pacific blue, Solgt

sjeverni

Takk til bege eivhelle og siforko.
Jeg skal sjekke dette middel k-25 men må sier at jeg eigde ein Audi A4 med beige skinninteriør og har nå ein Pathfinder med beige interiør (igjen :)) og er faktisk veldig fornøyd med hvordan lyst skinn opphøre seg gjennom tid. Selvfølgelig brukker jeg alltid noen midler som beskytter skinnet og gi mer fuktighet inni
e-Golf bestilt 03.10.'14. Levering tid ca. Mars 2015
Night Blue m. Shetland beige interiør, VP+++

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA