Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: 3 av 5 stjerner i Euro NCAP kollisjonstest

Startet av Råde, onsdag 03. september 2014, klokken 14:28

« forrige - neste »

gamer73

PErsonlig vet jeg ikke om jeg tørr senking..ser unektelig fett ut, men jeg har utrolig dårlige erfaringer med slikt...min bmw ble som en go-kart...hang på veien som lim og egenskaper som en formel 1 bil...MEN...bilen ristet om jeg kjørte over en småstein og det bråkte mer både fra dekk og understell....DEn så sinnsykt bra ut, men den var helt jævlig å kjøre....

Elnix

#211
Fikk bilen denne uken. Blade 17" felger med Pirelli Cinturato P7 (225/45R17). Har ikke fått kjørt så mye, men forbruket ser ut til å ligge på rundt 15 kWh/100km uten at jeg går inn for å kjøre økonomisk :) Meget fornøyd!

Bilen ser urettferdig høy ut på dette bildet ser jeg. Men hadde nok gjort seg om den hadde vært litt lavere uansett ja!
2015 VW e-Golf

Morti_s

Sitat fra: Elnix på fredag 19. juni 2015, klokken 19:51
Fikk bilen denne uken. Blade 17" felger med Pirelli Cinturato P7 (225/45R17). Har ikke fått kjørt så mye, men forbruket ser ut til å ligge på rundt 15 kWh/100km uten at jeg går inn for å kjøre økonomisk :) Meget fornøyd!

Bilen ser urettferdig høy ut på dette bildet ser jeg. Men hadde nok gjort seg om den hadde vært litt lavere uansett ja!

Flott bil, men hva i alle dager er det bak bilen? skulptur :P ``?
2016 VW e-GOLF m/VP, Dyp sort perleeffekt & skinntrekk vienna titan-sort.

HelectriC

Sitat fra: Morti_s på fredag 19. juni 2015, klokken 19:59
Sitat fra: Elnix på fredag 19. juni 2015, klokken 19:51
Fikk bilen denne uken. Blade 17" felger med Pirelli Cinturato P7 (225/45R17). Har ikke fått kjørt så mye, men forbruket ser ut til å ligge på rundt 15 kWh/100km uten at jeg går inn for å kjøre økonomisk :) Meget fornøyd!

Bilen ser urettferdig høy ut på dette bildet ser jeg. Men hadde nok gjort seg om den hadde vært litt lavere uansett ja!

Flott bil, men hva i alle dager er det bak bilen? skulptur :P ``?

Antenn til DAB-radio?
Model S 75D -2017
eGolf 300 -2019
Hyundai Kona Electric -2019 (solgt)
Model S 85 -2015 (solgt)
eGolf 190 -2015 (solgt)
Jaguar I-Pace -2019 (solgt)

Elnix

Sitat fra: Morti_s på fredag 19. juni 2015, klokken 19:59
Flott bil, men hva i alle dager er det bak bilen? skulptur :P ?

Hehe, det kalles visstnok kunst! Storddøra, innfallsporten til Leirvik på Stord :)

https://no.wikipedia.org/wiki/Storddøra
2015 VW e-Golf

Morti_s

Sitat fra: Elnix på fredag 19. juni 2015, klokken 22:39
Sitat fra: Morti_s på fredag 19. juni 2015, klokken 19:59
Flott bil, men hva i alle dager er det bak bilen? skulptur :P ?

Hehe, det kalles visstnok kunst! Storddøra, innfallsporten til Leirvik på Stord :)

https://no.wikipedia.org/wiki/Storddøra

Regnet med at det måtte være noe kunst greier ja :P hahah
2016 VW e-GOLF m/VP, Dyp sort perleeffekt & skinntrekk vienna titan-sort.

Råde

Sitat fra: Morti_s på fredag 19. juni 2015, klokken 23:19
Sitat fra: Elnix på fredag 19. juni 2015, klokken 22:39
Sitat fra: Morti_s på fredag 19. juni 2015, klokken 19:59
Flott bil, men hva i alle dager er det bak bilen? skulptur :P ?

Hehe, det kalles visstnok kunst! Storddøra, innfallsporten til Leirvik på Stord :)

https://no.wikipedia.org/wiki/Storddøra

Regnet med at det måtte være noe kunst greier ja :P hahah
Trodde det var takstativ, jeg 8)
e-Golf | X75D

Gordon Retriever

Sitat fra: Elnix på fredag 19. juni 2015, klokken 22:39
Hehe, det kalles visstnok kunst! Storddøra, innfallsporten til Leirvik på Stord :)

Som kunstkjenner gir jeg tommel opp til Storddøra. Det blir spennende å se den ferdig etter at det stillaset rundt blir tatt ned. :)

oaarum

#218
Pacific Blue med 17" MAK Wolf. Dieselpurka i bakgrunnen.
2015 e-Golf ventepumpe
Passat GTE prod uke 11

Råde

Sitat fra: Gordon Retriever på lørdag 20. juni 2015, klokken 00:17
Sitat fra: Elnix på fredag 19. juni 2015, klokken 22:39
Hehe, det kalles visstnok kunst! Storddøra, innfallsporten til Leirvik på Stord :)

Som kunstkjenner gir jeg tommel opp til Storddøra. Det blir spennende å se den ferdig etter at det stillaset rundt blir tatt ned. :)
Tok litt tid før jeg ble helt sikker på deg der. Holdt en knapp på fleip fra starten, men du vet jo aldri. Helt til jeg leste:

Skulpturen er ein 16 m høg konstruksjon i rustfritt stål og med 20 innebygde propellar som roterer i vinden og blenkjer i sola.


WTF?
e-Golf | X75D

Elnix

Sitat fra: Råde på lørdag 20. juni 2015, klokken 23:52
Skulpturen er ein 16 m høg konstruksjon i rustfritt stål og med 20 innebygde propellar som roterer i vinden og blenkjer i sola.


WTF?

::)

Hadde bare propellene produsert strøm til lading av elbil...
2015 VW e-Golf

kyrregutt

Tok med speilrefleksen da jeg hentet bilen, og så ble det en liten fotosession på vei hjem.

Mvh Kyrre Johansson
2017 Tesla Model S 75D
2016 VW e-Golf [solgt]

iGolf

Sitat fra: kyrregutt på søndag 21. juni 2015, klokken 11:09
Tok med speilrefleksen da jeg hentet bilen, og så ble det en liten fotosession på vei hjem.

WoW ;D

magnus600

Trøtt-fælgan parkert i garasjen...
2015 e-Golf Night Blue

iGolf


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA