Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Tesla aksjer

Startet av tinker, tirsdag 02. september 2014, klokken 13:39

« forrige - neste »

refreol

Fikk samme pris, men det trekkes fra moms om du bestiller det med bilen....
Renault ZoE Intense Easy Charge levert 22. Januar 2015 - det franske flygende teppet....

Reidar Fredrik Olsen - 934 28 520

alexkl

Ja sensor kan bestilles for ca 700 kr fra forhandler.

Kjøp for all del hjulsett selv, om du vill spare penger :)

ZOE

Jeg har bestillt dekk fra dekkbutikken på Ålgård med dekktrykksensorer.  Trenger ikke kjøpe dette originalt. Du må dessuten ha dekkpåleggingsmaskin for å montere sensorene da disse er  inni dekket.

Webkanin

Sitat fra: ZOE på mandag 17. november 2014, klokken 21:43
Jeg har bestillt dekk fra dekkbutikken på Ålgård med dekktrykksensorer.  Trenger ikke kjøpe dette originalt. Du må dessuten ha dekkpåleggingsmaskin for å montere sensorene da disse er  inni dekket.

Hei, hvilke dekk og felger kjøpte du?  Hva ble prisen?  Har vurdert å dekkbutikken på Tasta/Ålgård selv.

ZOE

Prisen må du spørre dem om. Jeg vet ikke om jeg fikk tidligere-kollega pris.

Men dekkene er Goodyear og felgene vanlige femeika momo 15"

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA