Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hjelp! Ulyd ved akselerering og deakselerering.

Startet av iCar, mandag 01. september 2014, klokken 15:23

« forrige - neste »

B_Tesla

--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

Bushy

Uten å finne noe oppdatert... Ikke engang på bilen som står i en laaaaang kø...:(
S75D sept. 17

B_Tesla

Din burde gå i produksjon hvert øyeblikk. Jeg bekreftet litt etter deg, og min gikk i produksjon igår.
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

mariowing

Oslo
Nissan Leaf levert februar 2012, solgt januar 2015
Tesla Model S 85 levert desember 2014, solgt august 2016
Tesla Model S P90DL kjøpt august 2016, solgt januar 2017
BMW i3 kjøpt januar 2017
Jaguar I-Pace reservert februar 2017

Brede

tonl

DA er er sidene til Telsa nede for oppdatering.

ELTesla

Oppe igjen nå  :)

Ikke mulig å se de nye alternativene enda...

tonl

http://www.teslamotors.com/models/design på amerikansk siden kan man se endringer i utstyrene. Spesielt tech-pakken. Tech-pakken inkl autopilot og tåkelys.

AndreS

kan ikke være lett å være norsk forhandler uten en hjemmeside som er oppe å går. Sånn jeg kjenner systemet deres sitter de i blinde og kan verken ta i mot bestillinger eller vet priser slik det er nå... nokså bedritent å jobbe der nå antakelig!!

EDIT for å være klarere
I3 i bestilling

Asarin

Sitat fra: AndreS på fredag 10. oktober 2014, klokken 12:38
kan ikke være lett å være norsk forhandler uten en hjemmeside som er oppe å går. Sånn jeg kjenner systemet deres sitter de i blinde og kan verken ta i mot bestillinger eller vet priser slik det er nå... nokså bedritent!

Gi de litt slack, dette var en større omlegging - det at det er nedetid i x timer eller evt en hel dag bør være akseptabelt. Er jo til og med en "Kontakt meg"-knapp på forsiden.
---
Tesla Model 3 - Sort LR AWD - 2019
Tesla Model S - 85kW - 2014-2016

AndreS

Nokså bedritent for de var det jeg mente da:)
I3 i bestilling

Asarin

---
Tesla Model 3 - Sort LR AWD - 2019
Tesla Model S - 85kW - 2014-2016

B_Tesla

Ringte Tesla for å Fiske litt etter om min bil hadde de nye sensorene (som det ser ut som den har). Samtdig sa de vel at siden skulle være oppe igjen idag. Så de forventer nok det selv.

cito13

Den norske siden er oppe, men det er ikke mulig å bestille bil akkurat nå. Samme for den tyske og nederlandske siden.

AndreS

siden i seg selv er jo oppe, men verken my tesla med min bestilling eller konfiguratoren eller noe av det som betyr noe for forhandler er oppe å går
I3 i bestilling

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA