Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Visste du....

Startet av Marius Engel, lørdag 30. august 2014, klokken 22:19

« forrige - neste »

Marius Engel

Noen som vet om man får kjøpt ferdig kuttet støtfangerfolie til bakfangeren på Leafen? Mye barnevognamerker etterhvert...

smaug01

Nissan har. Skal ha folie bak og dørene foran. Forhandleren min hadde ferdig opplegg på det.
'12 Qashqai 1.6 DCi AWD

Marius Engel

Sitat fra: smaug01 på lørdag 16. august 2014, klokken 10:53
Nissan har. Skal ha folie bak og dørene foran. Forhandleren min hadde ferdig opplegg på det.

På dørene foran? Steglisten da eller?

smaug01

Nei de beskytter ikke nok. Har fått bittelitt slitasje i lakken akkurat i første knekk i utforbi original plastikken i sort(har ikke steglist). Selgeren sa man kunne kjøpe enten sterling med lys i, hologram stepsister eller beskyttelsesfilm.
'12 Qashqai 1.6 DCi AWD

leaf-newbe

jeg fik et dekor firma til å foliere tak og benyttet samtidig å få alle knekker nede i dørkarmene og bakkant i bakdørene og terskel på bagasje luke foliert med transparang folie.

du får også kjøpt terskel film på bilextra kommer som et kit med aktivator.
du trenger en kraftig føner for å montere spesielt om du skal få det til å følge knekene.
Leaf tekna 2013 - UM-EVSE lader uten kladd, friheten til å velge er bra.
Ranked 3597
Average Energy Economy 17,20 kWh/100km              #1901

Marius Engel

Sitat fra: leaf-newbe på søndag 17. august 2014, klokken 01:54
jeg fik et dekor firma til å foliere tak og benyttet samtidig å få alle knekker nede i dørkarmene og bakkant i bakdørene og terskel på bagasje luke foliert med transparang folie.

du får også kjøpt terskel film på bilextra kommer som et kit med aktivator.
du trenger en kraftig føner for å montere spesielt om du skal få det til å følge knekene.

Høre bra ut. Var dette dyrt?

leaf-newbe

jeg ga 2000 for tak og 500 ekstra for dørtersklene
Leaf tekna 2013 - UM-EVSE lader uten kladd, friheten til å velge er bra.
Ranked 3597
Average Energy Economy 17,20 kWh/100km              #1901

ctr46

85D

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA