Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Problem etter vannfylling

Startet av Rio, mandag 26. januar 2009, klokken 21:33

« forrige - neste »

Rio

Er det noen som kjenner til "vakumpumper i løssalg" (til bremser), samt tilhørende vakumpumperelé?

Jeg tror noen av Volvo-modellene skal ha elektrisk vakumpumpe?
Oslo:
VW e-GOLF 2015
Nissan Leaf 2012
VW Golf CityStromer 1995, 1995, 1997, 1998 - (solgt).

Ken

Hei Rio, Think bruker en vac. pumpe fra Mes-Dea som er en sveitsisk selskap innen elbil ting. Enkel montering på gummi ben men nok så bråkete. Kan kjøpes fra Ford men det vil koster.
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

eljet

Hør med Hellanor
de har sikkert
Så får du delenr hos dem, dette tar du med til nærmesete Automester verksted som er kjeden til hellanor gir dem nr et å kjøper det på vekstedet.

Thomas
Sveio nord for Haugesund
(x) Kewet 4  fra 94
(x) kewet 2 fra 93
(x) Kewet 2 fra 92
Kjørt 10 000 km med Kewet

Boogie

Du kan også bruke pumpen til PSA. Det er samme pumpen som sitter i P106, Saxo, Berlingo og Partner.

Den kommer fra Pierburg.
Pumpen er mer stillegående enn MES-DEA sin. Prisen tror jeg er ca 3500,- hos Citroen.
Tønsberg:
Nissan Leaf 2012 EU
Nissan Leaf 2017 30 kW Norsk
Venter på Tesla M3...

Har kjørt elektrisk siden 2001, og har hatt ca 20 elbiler. Totalt ca 500 000 km.

elektrolux

Sitat fra: Boogie på tirsdag 13. januar 2009, klokken 22:43
Den kommer fra Pierburg.
Pumpen er mer stillegående enn MES-DEA sin. Prisen tror jeg er ca 3500,- hos Citroen.

Det er prisen bare for pumpa. I tillegg trenger Pierburg pumpa en føler til samme pris.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA