Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: - Moms på elbiler fra 2016.. LØP og KJØP :-)

Startet av Andrewas, torsdag 28. august 2014, klokken 14:45

« forrige - neste »

Andrewas

Et litt tøysete spørsmål, men det Må stilles:

Hvor fort har du rygget med din model S?

Speedometeret viser farten også bakover...

8)
Sig 174 P85+ Pearl White m alt uten ekstra barneseter. Veldig fornøyd m bilen.

MartinezSC

Hehe, artig spørsmål ;)

Det er ingen hastighetsbegrensning på TMS i GT6 iallefall, så der har jeg rygget i 200 km/t :) Har ikke testet "in real life" ennå

Cobos

Jeg har lest et sted at den er begrenset til 24km/t som sikkert er 15 mph i revers. Teknisk sett mener jeg den kan gå like fort og aksellerere like fort bakover som framover, men dette er altså software sperret. Når første hollywood film som lar noen fjerne den sperren kommer er et godt spørsmål, kan jo bli morsomme scener :)

Cobos
Oslo
Model S60
Fantastisk bil i over 2 år, som jeg fortsatt gleder meg til å kjøre.

toregrill

Det er hastighetsbegrensning ja, men så ikke hva meteret viste. Noe kunstig lav i alle fall. Kjørte på en åpen plass, kom på at jeg hadde glemt noe, så jeg rygget tilbake.. 24 km/t kan nok stemme.
Tore Gran
Tesla Model S P85, Perlemor Hvit, soltak, stereo. Står nå endelig i garasjen og varmer sikringsskapet..

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA