Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Feil og mangler (reklamasjoner) - Hva opplever du på din bil?

Startet av joenvaagr, torsdag 28. august 2014, klokken 12:43

« forrige - neste »

Lena82

Jeg kjører Spotify fra mobil via blåtann.  Funker kjempeflott  :D
Nissan Leaf Acenta 2014
Bergen

muggost

Sitat fra: emil på torsdag 14. august 2014, klokken 11:42
Klarer ikke helt å skjønne hvorfor man skal legge så mye penger i lydanlegget i en vanlig bil så lenge det originale ikke er plagsomt dårlig. Man sitter i bilen i 15-30 minutter om gangen med annen støy rundt og skal helst fokusere på vei og trafikk.

Den gode lytteopplevelsen og musikken nyter jeg heller hjemme med noe god drikke i godstolen.

fordi hjemme er de to ungene, kjerringa, katten og husarbeidet i veien for å "nyte musikken med noe god drikke i godstolen" :)

bilen er det eneste friområdet jeg har til å nyte god musikk, dog uten noe godt å drikke :)

emil

Sitat fra: muggost på søndag 17. august 2014, klokken 22:39
Klarer ikke helt å skjønne hvorfor man skal legge så mye penger i lydanlegget i en vanlig bil så lenge det originale ikke er plagsomt dårlig. Man sitter i bilen i 15-30 minutter om gangen med annen støy rundt og skal helst fokusere på vei og trafikk.

Den gode lytteopplevelsen og musikken nyter jeg heller hjemme med noe god drikke i godstolen.

fordi hjemme er de to ungene, kjerringa, katten og husarbeidet i veien for å "nyte musikken med noe god drikke i godstolen" :)

bilen er det eneste friområdet jeg har til å nyte god musikk, dog uten noe godt å drikke :)

Nå er ungen, sjefen og bikkja sendt til sengs noen etasjer opp, drikken er i glasset og musikken på øret. Fiin avslutning på uka  8)

Knotten

'Man sitter i bilen i 15-30 min'???
Du mener 'JEG sitter i bilen' osv..

Skjønner godt at mange andre reagerer på denne uttalelsen.. ::)
Nissan Japan Leaf, blå, siden juli 2013, foreløpig 88000 km - dette er moro!!
UM-EVSE ladekabel uten kladd-forskjellen på 10A og 16A føles større enn ventet!

El gresstrimmer
El tannbørste..

bjorn_2390

Off topic:
Funker det med mp3-filer på CD (i CD-spilleren) i Leaf?
Blå Euro-Leaf (2012)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA