Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Inntrykk etter prøvekjøring av E-Golf

Startet av patjo, onsdag 27. august 2014, klokken 10:05

« forrige - neste »

patjo

Hei der!

Er det flere som ikke får svar på mail som sendes til kontaktpersoner for levering? Har hatt to å forholde meg til nå, men ingen av disse svarer på mail.

Tesla Model S S85
Utlevert 30.09.14
P46771

B_Tesla

Har de siste ukene hatt litt laber respons. Men tror det er ferieavviklingen. Fått god hjelp på telefon, samt autoreply på mail. Fikk også en hyggelig mail så fort min DS var tilbake på jobb.
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

MartinP

Fikk mail fra Lars Haugen igår tross at han er på ferie - tilbake fra ferie 25. august.

patjo

Tydeligvis jeg som har vært uheldig da. Jeg har til nå hatt to å forholde meg til, men ingen av disse svarer..
Tesla Model S S85
Utlevert 30.09.14
P46771

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA