Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: ladekabel i-on, kjøp, lån eller tips om kjøp av ny eller deler

Startet av TRM, mandag 25. august 2014, klokken 23:55

« forrige - neste »

aryx

#45












BildeProduktPrisBeskrivelseLink
Osram led c5wkr 129LED SkiltlysBilExtra
Blackvue DR650
+ 64GB minnekort
kr 3.212Dashbordkamera
bruk elbilforum14 for rabatt
Bilkomponenter
Park Minikr 449ParkeringsurParkeringsur.no
3-pin Y-splitter$ 1.83For å koble til ekstralys i trunkEbay
Guide for installasjon
LED-striper£2.36For bedre lys i trunkEbay
Guide for installasjon
Rødt adaptersettkr 2.600Universalsett for lading :)JKirkebo
Skjøteledning 400Vkr 379For å komplementere rødt universalsettBiltema
Vintermatterkr ?For å bruke om vinterenKjøpes på ditt lokale Tesla servicesenter
Sotede ruterkr 4.375Sote ruter 50% på siden og 20% bak
fått kommentar fra detailer om at det var veldig
profesjonnelt utført her på forrige bilen min
RTFasade
Omformerkr 495230V stikk i bilenMultie
15 Tesla Model S P85D svart/svart 5-seter med alt utstyr
Tidligere: 13 Tesla Model S P85+ svart/svart 5-seter med alt utstyr, 12 Mercedes ML 350CDI Edition1, 08 Mercedes C 220CDI, 81 DeLorean DMC-12

hookmaker

Sitat fra: Pompel på lørdag 24. januar 2015, klokken 13:38
Hmm...kunne i grunnen tenkt meg å ta turen sørover fra Trøndelag bare for å være med på dette om det hadde blitt noe i vår/sommer :)
Vi er 2 stk. Tesla "lydisolatorer" som planerer att komme oppover på en 4 dagers tur - bare for å kjøre litt på "SuC veien" - vi kan snillt planere ett stopp og en demo på lydisolering mellom Oslo og Trondheim under senvåren..;-)

kseitzberg

#47
Hookmaker: Du ved jeg gerne kører med på den tur! Og at møde et par norske venner vil bare gøre turen endnu bedre.



El Mundo

#48
Til min P85D har jeg bestilt bl.a:

Footrest Dead Pedal i aluminium
Fra MyTesla.com

BlackVue 650 dashcams
+ Minidashcam

Høytalere m/forsterker i frunk for simulert motorlyd
Fjernstyrt

Gulvmatter med P85D inskripsjon fra MyTesla.com

Navdi- HUD(kommer til våren)
https://www.navdy.com/


Illuminated Tesla T foran(fjernstyrt dimming) og bak på bilen(rødt lys- koordinert med bremselys og nødblink)

Amtron Premium lader(22kW)fra Mennekes med RFID evt. Tandemlader fra Alfen(2X22kW)
Hvis den blir godkjent i Norge

Diverse LED-lys i hele bilen

Felgbeskyttere
Felgmutterbeskyttelse

SmartNav 5  (http://www.app-tronics.com/smartnavstandard.html) Et avansert sladrespeil









Trustno1


ctr46

Sitat fra: kseitzberg på søndag 25. januar 2015, klokken 00:44
Hookmaker: Du ved jeg gerne kører med på den tur! Og at møde et par norske venner vil bare gøre turen endnu bedre.




Dere får gi beskjed i god tid før dere tenker å ta en tur så det er mulig å organisere et treff med litt støydemping for de som kunne tenke seg det :)
85D

Line

Ja, blir gjerne med på et støydempings treff  :)

hookmaker

Vi har ikke bestemt tidspunkt ennu, men turen blir sikkert i slutten på Juni. Vi kommer å kjøre turen fra Køpenhavn oppover mot Trondheim og innover til Östersund og tilbake til Køpenhavn. Det blir en rask tur fra torsdag til mandag/tirsdag.
Et lydisoleringstreff kunne sikkert arrangeres i tilslutning til en eller annnen SuC i området fra Oslo og opp til Trondheim. Vi annoncerer det når vi veit mere om planleggingen. 8)

petersv

Kan ikke dere ta lyddempingsdiskusjonen i en egen tråd? Er sikkert mange som vil ha nytte av det, men ikke finner på å lese her siden det er OT.

Moderator kan sikkert flytte postene over herfra til ny tråd etterpå,

Mr. P85D

Dere skriver: kjøpes på My Tesla, men jeg finner ikke noe der ? Mener dere shop.teslamotors.com ?
Model S P85D sort
Alt utstyr :-)
VIN 68988. Levering 2. mars 2015

Celter

#55
Sitat fra: Mr. P85D på tirsdag 17. februar 2015, klokken 20:27
Dere skriver: kjøpes på My Tesla, men jeg finner ikke noe der ? Mener dere shop.teslamotors.com ?

http://formytesla.com/products/model-s.html

Jerry er flott å handle fra.

Se forøvrig bilder av custom gulvmatter her:

http://www.domainforimages.com/img/tcm5542f8f148f7769bd7.html
Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

sn0le

Gummimatter fra Tesla til kupeen. Ca 1.600,-
Nye vindusviskere. Ca 400,-

De nye viskerne fra Bosch er i alle fall stillegående og tar godt.
Deilig å slippe det dunket som har pleid å komme idet viskerne snur.

Grå S85 med mye stæsj.
Finalized: 25/2-2014. VIN tildelt: 21/3-2014.
I produksjon 28/4-2014. In transit 1/5-2014.
Levert 23/6-2014.
P39066

Mr. P85D

Bestilte stainless dead foot pedal from Jerry og Blackvue DR650GW i dag + vintermatter fra Tesla:-)
Model S P85D sort
Alt utstyr :-)
VIN 68988. Levering 2. mars 2015

ihlhaug

Hvor kjøper dere blackvue fra på billigst måte? Ebay eller Norge?
- Tesla Model S 85kW, grå, sort skinn, matt lacewood, ALT ekstrautstyr utenom ekstra seter. SOLGT.
- Kawasaki er6n 2006 modell, sommermonsteret.
- Tesla Model S 85kW, perlehvit, beige next gen, carbon, 21" mørke, alt utenom luft og 7 seter. VIN 876xx
- Reservert to stk model 3.

P85_Norway

Tesla M3 Performance

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA